• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai Radiomir PAM00210

evki

Audemars
2-Faktor
Jag leker med tanken att göra en större omställning i samlingen, därför lägger jag ut några av mina klockor för försäljning.

Panerai Radiomir PAM00210, I-serie.
45mm boett.
Manuelt urverk OPX. Sandwich dial. 10 ATM vattentäthet.
Klockan är i mycket bra skick med viss antal hairlines.
Senast servad i 2012 hos AD. Håller tiden utmärkt och visar bra amplitud och beat error.
Klockan kommer med manualer och garanti booklet, samt kort. Service kvitto finns också.
Panerai box finns dock i ett annat land och kommer att skickas hit när det finns en deal.
F2F i Västra Götaland, även Stockholm vid rätt tillfälle. Klockan kan skickas på förskottsbetalning.
Referencer finns, dock inte så många att starta en tråd.
Retur: inom 48 timmar om ej äkta Panerai. Ingen rutur vid F2F.
Byte: nej, förutom JLC Duometre a Chronographe i platina, alt. GO Senator Chronometer.
Pris 34,000 SEK (36,000 SEK)

_4232070.JPG
_4232075.JPG
_4232069.JPG
_4232071.JPG
_4232074.JPG

_4232072.JPG

_4232090.JPG
_4100946 copy.JPG
_A271352.JPG
 
Senast ändrad:
Topp