• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai Radiomir PAM00388

Scipio

Patek
2-Faktor
Panerai Radiomir säljes
Modell: PAM00388
Storlek: 45 mm
Höjd: ca 14 mm
Urverk: Panerai egentillverkade sk. inhouse P9000, 3 dagars automatiskt
Komplikationer: subsekund, datum, sandwichtavla
Material: stål
Armband: svart OEM alligatorband

Klockan köptes av mig fabriksny juli 2013 på Nymans Ur.
All dokumentation finns liksom box och allt annat som följer med när man köper nytt. Bra skick, men det syns att jag använder den. Servicekostnader är helt ok prissatt i förhållande till andra klockmärken. Det kan vara intressant information, även om det är många år dit.

Köppris: 44000 SEK (nypris ca 68000 SEK)

Jag kan tänka mig att byta mot vissa modeller från Panerai, JaegerCulture, Rolex, IWC och Breitling, främst modeller kring 38-42 mm. Pengar upp eller ner beroende på objekt. Testa mig. Jag är inte lättköpt men jag jobbar på det.

Helst möte face to face i Stockholm. Inget ångerrätt vid ftf. Skickas klockan har du 48 timmar på dig att fundera på om du vill behålla den, annars skickar du tillbaka den i samma skick som den kom. Jag betalar frakten till dig och du eventuell returfrakt.

Swish är det enda accepterade betalningsmedlet. Möts vi ftf är det jag som väljer plats. Vill du, möts vi gärna upp på Nymans för en äkthetskontroll. En ev. kostnad du står för isf.

Min referenstråd i goodguys & badguys: https://klocksnack.se/threads/stelah.51309/

IMG_3662.JPG
IMG_4176.JPG
IMG_6417.JPG
LAH_5691.JPG
LAH_5710.JPG
LAH_5763.JPG
LAH_0466.JPG
LAH_0480.JPG
LAH_2775.JPG
IMG_6902.JPG
 
Senast ändrad:
Topp