• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes Panerai Sandwich, Rolex maxicase eller något sportigt på brund läder.

Nu jävlar bränner det i fickan.
Jag har missat ett antal dealar senaste tiden, så nu har ni chansen.
Om någon har en GMT med Pepsi-ring så går det också bra även om jag inte skriver det i rubriken. :)

Om någon har något kul att sälja så PMa!
Garanterat krånggelfri affär från min sida!

Pristak uppåt - max 100k
Pristak nedåt - ???

Edit:

Äääähh, vad fan.
Är även intresserad av Milgauss 116400

Edit 2:

Explorer II går också bra.

Edit 3:

Alltså en Deepsea är alltid intressant, dock bör den vara fräsch som få och grymt billig då priserna på dessa verkar sjunka som en sten atm. :(
 

David

Bödeln
Pepsin kommer aldrig att vara till salu, tyvärr! Däremot har jag alldeles nyligen flippat min första klocka, och det kändes inte så illa som jag trodde det skulle göra, så jag är nog redo för ytterligare rotation.

Vad sägs om någon av dessa?

121214-311-Lume.jpg


K-serie, en av 500, Luminor 1950 8 Day Chrono Monopulsante GMT (PAM 311) med 1950-boett i titan, tobaksbrun sandwich-tavla och in-house P.2004-verk med kolumnhjulkronograf, GMT-visare, sekundnollställning, 8 dagar gångreserv med indikator och 24h-visare. Jag har använt den ganska mycket nyligen med normala bruksspår som följd, och kan därför nu tänka mig att släppa den inom din budget, alltså 99k.

121214-Explorer-Lucia.jpg


Explorer II, M-serie (2008) som håller tiden så exakt att urmakaren på Rob Engström inte vill serva den riktigt än då det är tveksamt om det skulle vara möjligt att få den att gå lika exakt igen. Jag skulle vilja ha 32k för den.
 
Topp