• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Panerai straps på lager i Stockholm?

MJ24

Patek
2-Faktor
Skall en sväng till storstan tisdag-onsdag och undrar hur Nymans brukar ha det med straps till Panerai på lager, nån som vet?

Finns det någon annanstans att köpa band till Panerai i Stockholm?
 

danne10

Panerai
2-Faktor
dom brukar ha en del, inte galet mycket men dock, ett ljust JV gick på runt 3000..jag känner bara till Nymans om det gäller OEM..
 

Charles_

Rolex
Skall en sväng till storstan tisdag-onsdag och undrar hur Nymans brukar ha det med straps till Panerai på lager, nån som vet?

Finns det någon annanstans att köpa band till Panerai i Stockholm?
Vad letar du efter? Jag har ett svart kalvband som jag inte har någon användning för längre. Passar Radiomirs i storlek 45mm :)
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Vad letar du efter? Jag har ett svart kalvband som jag inte har någon användning för längre. Passar Radiomirs i storlek 45mm :)

Letar svart med kontrasterande stickningar eller assolutamente i mörkbrunt.
Har en PAM 233 som är 44 mm (lug = 24 mm)...tror inte det passar med ett band från Radomir.

Men tack för erbjudandet!:)
 
Topp