• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paneraiman82

alex_c

Cartier
2-Faktor
Köpte en PAM av denna herre i februari 2015. Trevlig prick! Smidig affär till 100%. Dealar gärna med Paneraiman82 igen, oavsett om det är klocka åt mitt eller hans håll.
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Sålde just en klocka till Mr C och det var verkligen inga problem.
Smidigt, enkelt, snabbt, kunnig och dessutom en trevlig prick!
Skulle inte tveka att sälja till honom igen.
 

JakubL

Panerai
Professional Dealer
I have SOLD Audemars Piguet Royal Oak Offshore Chronograph to C few days ago, no problems in communication all absolutely Ok. Thanks for the smooth deal C.
 

JakubL

Panerai
Professional Dealer
Another smooth deal with paneraiman82 for my Rolex Datejust Ladies, all went very fast from the communication, arrangement and the final payment.. Thanks again
 

Pawwen

Cartier
2-Faktor
Köpte en klocka av Paneraiman82. Swish i förskott. Paket kom som utlovat. Väl förpackat. Bra kommunikation. Kan varmt rekommendera säljaren till andra.
 

ac85

Breitling
Köpt klocka av paneraiman82. Trevlig och pålitlig kille. Kände att jag kunde ställa frågor till honom, både före och efter affären, vilket kändes tryggt. Jag rekommenderar denna killen varmt 100% goodguy!
 

Nopaq

Breitling
Fyller även på med att det går att spendera timmar på onödiga klockdiskusdioner med honom.
Erfarenhet i många märken.
 
Topp