• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Compiss

Patek
2-Faktor
Denna tråd behöver en riktig klocka också, och inte bara Italienskt skräp :D!

dsc_7824-jpg.408162
Hörru...kom inte och besudla den underbara tråd nu!

Vill du ha syndes förlåtelse så postar du 5 härliga bilder på Panerai, annars lev i synd och sov alltid med ett öga öppet...
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Blev lite "kär" i denna sletna Panna. Så far away från repfria mint condition exemplar som annars är så vanliga:)
Älskar det repiga plexit på denna Pam372!!!
IMG_1538.JPG

Vad säger ni??

Att han har cyklat omkull och dragit dinkan i backen.
Nja....tycker nog de är snyggare med lite färre repor

Är nog med Compiss på denna. Lagom med repor på plexit på en 372:a kan vara stenhårt, men det där blir lite "Rolex Ghost som vevats på med hammare och körts genom skördetröska så därför är det fett premium för mig och andra som tycker att klockor ska dras mot minst en stenvägg om dagen"-varning..
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Skärp dig.
Fin klocka. Fel tråd.
Hur var det med KS-andan som du själv gjorde en trådstart om?
Jag har också lite annat platina o guld o skit jag behöver bekräftelse för. MEN INTE I DENNA TRÅD.

:heart:


TACK! Det har du rätt i, men detta inlägg var inte riktad mot någon personlig, men @admin1 kan ta bort inlägget, tanken var mer att skoja till det lite så här på fredagmorgonen, tyvärr så gick det inte hem denna gången!
 

Scipio

Patek
2-Faktor
TACK! Det har du rätt i, men detta inlägg var inte riktad mot någon personlig, men @admin1 kan ta bort inlägget, tanken var mer att skoja till det lite så här på fredagmorgonen, tyvärr så gick det inte hem denna gången!
Kan du inte prova runt bland olika märkestrådar och sen skriva om det? En djup text om sökandet efter humor och tolerans.
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Blev lite "kär" i denna sletna Panna. Så far away från repfria mint condition exemplar som annars är så vanliga:)
Älskar det repiga plexit på denna Pam372!!!
IMG_1538.JPG

Vad säger ni??
Grym motocrossdinka! Den går kanske inte ihop med kostym men med lera i håret så kanske.... Jag gillar ditt sökande. Något händer med prylar när de levt och fått en historia, gärna där varje repa har sitt minne.
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Yaay, fick tillbaka min 233:a idag efter att den varit iväg en vecka till sthlm för att värderas. Synd bara att de glömde värderingsintyget när de skickade ner klockan igen :banghead:
 

Hirtius

Cartier
2-Faktor
TACK! Det har du rätt i, men detta inlägg var inte riktad mot någon personlig, men @admin1 kan ta bort inlägget, tanken var mer att skoja till det lite så här på fredagmorgonen, tyvärr så gick det inte hem denna gången!
Jag tycker i varje fall att det var kul. Så länge man skämtar med glimten i ögat och inte är otrevlig så ser jag inga problem. Du gjorde ett skämtsamt inlägg och @micke_s gjorde en snygg retur. Om någon tog illa vid sig på riktigt så är det nog större fel på mottagaren än avsändaren. Det måste få vara lite högt i tak och det skulle bli ett väldigt tråkigt forum om folk skulle behöva vara oroliga för att trampa andra på tårna hela tiden.

Trevlig helg på er alla nu :cigar:
 
Topp