• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Forumslanpan har mellanlandat. Påväg till en ägare som inte flippar som folket här på KS.. :) förhoppningsvis får 425an njuta av lugn och ro, om än i en winder.
IMG_20161129_180942.jpg
Mycket bra. Ägaren fick ett äckligt billigt pris också, bara att gratulera..
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Dubbelpostar.
Var förbi nymans för att prova en radiomir m california dial. Frågade efter en med calif dial och nedanstående presenterades. Inte riktigt vad jag tänkt mig. :)
Fick prova lite och kom fram till 47mm leftie skrivs upp på listan. Tillsvidare pausas jakten på calif dial. Var nog för blingit för mig just nu.
IMG_2090.JPG
IMG_2091.JPG
 

kmg

Patek
2-Faktor
Dubbelpostar.
Var förbi nymans för att prova en radiomir m california dial. Frågade efter en med calif dial och nedanstående presenterades. Inte riktigt vad jag tänkt mig. :)
Fick prova lite och kom fram till 47mm leftie skrivs upp på listan. Tillsvidare pausas jakten på calif dial. Var nog för blingit för mig just nu.
IMG_2090.JPG
IMG_2091.JPG
Riktigt brutal. Måste säga att jag gillar den. Märklig, men cool. Vad gick den lös på?
 
Topp