• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

m_s

Patek
2-Faktor
690 är ju inte dum alls..

Panerai-Radiomir-1940-Blue-Dial-PAM690.jpg
Panerai-Radiomir-1940-Blue-Dial-PAM690-2.jpg
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Jaha då ska man ha nytt klockäventyr. Förhoppningsvis en budget på cirka 90-95'

Vad tusan ska man välja tro!

690?
IMG_0056.JPG


587?

IMG_0055.JPG


673?

IMG_0054.JPG


389?

IMG_0057.JPG


Något helt annat?
587 eller 673 är finast, tycker jag. Submersible tycker jag 305 är mer intressant. 690 tror jag blir för mycket. Det finns ingenting i tavlan där man kan vila blicken.
 

m_s

Patek
2-Faktor
Lustigt, tydligen visade Panerai upp ett gäng till nya modeller utöver de som de kört,ut på hemsidan från SIHH17, men dock under NDA. En 42mm Mare Nostrum har läckt ut på Insta men tydligen fanns ett gäng till på plats...
 

NDJD

Cartier
2-Faktor
Lustigt, tydligen visade Panerai upp ett gäng till nya modeller utöver de som de kört,ut på hemsidan från SIHH17, men dock under NDA. En 42mm Mare Nostrum har läckt ut på Insta men tydligen fanns ett gäng till på plats...
Det låter perverst trevligt.
Bara sälja kåken, bilen och svärmors gungstol som står i garaget...
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Nu till något seriöst:

Har en kollega som vill köpa min 111a....

Vad göra...

Edit: vid normala förhållande hade icke den sålts men nu när någon som inte är i träsket vill in...
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Hör av er till butikschefen i Florens. Träffat honom vid några tillfällen senast i höstas, stört trevlig och benägen att hjälpa till utöver det vanliga. Har hans kort nån stans, oklart var.
 
Topp