• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

keroro

Rolex
2-Faktor
Ända sedan jag såg den här bilden så har jag jagat något liknande Jules Verne, dvs. en mer borstad yta på exotiskt läder. (Lämpliga sökord för detta är givetvis "Nubuck Gator" eller "Suede Croc".) Jag har aldrig haft ett band av något exotiskt djur tidigare, har kört rent på typ kalv :) En Panerai OEM Jules Verne ligger på 4000 riksdaler från Nymans och det känns lite saftigt.

Igår dök det upp ett mycket mysigt alternativ för halva priset, spana in den här:

tumblr_ok18fdiyYW1vclkseo1_1280.jpg


Det var AaronBespoke.com som annonserat ut detta fina material. Jag gjorde en beställning och de svarade tack men nej tack pga importförbud av dessa. Jag antar att ni som kör lite mer exotiskt hade koll på detta. Själv blev jag lite ledsen och nu tänkte jag att ni skulle sörja med mig alternativt hjälpa mig finna en lösning :)
Mycket snyggt!
 
Topp