• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

marlun

Rolex
Ska sälja Rolex 19018 och PAM 632 för att köpa en 372. Om den är för stor säljer jag den och köper 111. Gillar inte 111 helt eftersom tavlan är stendöd utan guldvisare så vi får se hur det blir! Min förhoppning är att jag kommer att trivas med 372. Gillar jag ingen av ovan nämnda referenser så blir det en 511 med sandwich eftersom den har allt jag vill ha hos en panna även om jag tycker att det är lite muppigt med roséguld. @cultshit @Palenkovich @Hexagon
 
Senast ändrad:

CLT

Rolex
Ska sälja Rolex 19018 och PAM 632 för att köpa en 372. Om den är för stor säljer jag den och köper 111. Gillar inte 111 helt eftersom tavlan är stendöd utan guldvisare så vi får se hur det blir! Min förhoppning är att jag kommer att trivas med 372. Gillar jag ingen av ovan nämnda referenser så blir det en 511 med sandwich eftersom den har allt jag vill ha hos en panna även om jag tycker att det är lite muppigt med roséguld. @cultshit @Palenkovich @Hexagon
Du har en plan alltså :D
 

CLT

Rolex
Jotack! ;) Om 511:an blir för muppig så kommer jag vänta tills Panerai släpper en modell med bettarini-boett, manuell, sandwich, svart tavla, ecru och guldvisare (vilket känns rätt så osannolikt för tillfället).
Förhoppningvis kommer du älska 372. Är ju inte muppigt stor på armen som den är på pappret.
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Ja, jag hoppas verkligen på det! Måste bara få tag på en till rätt pris... billigaste på chrono24 inom EU kostar typ 55 medans flera i motsvarande skick och årgång har gått för 50 här på KS.
Gör som oss andra, skriv till dem och säg som det är. Du har en budget på 45 plus någon tusing upp eller ner och undrar om det finns någon möjlighet att diskutera pris nu då du är beredd att göra affär.
 

Mauritz

Rolex
Trevlig Torsdag.
20.JPG
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Ja, jag hoppas verkligen på det! Måste bara få tag på en till rätt pris... billigaste på chrono24 inom EU kostar typ 55 medans flera i motsvarande skick och årgång har gått för 50 här på KS.

I början upplevde jag 372 som stor, sen vande jag mig. Nu upplever jag den som perfekt medan jag kan känna att min IWC 3714 kan se "stor" ut (eftersom den är en dressklocka). Point being - jag tror du kommer älska den. Jag kommer aldrig sälja min.
 
Topp