• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Så kanske det är, min poäng var att siffrorna xxxx/2500 enbart avser serien för den specifika bokstaven. Finns ju limiterade modeller också som bara släpps i en serie också givetvis.
Jupp. Och sen finns Special editions och de är extra limiterade.
 

Rey

Rolex
Ja, den är fantastiskt fin.
Yes, och jag älskar den. Fick tillfällig sinnesförvirring förra veckan och var nära att avyttra den. Som tur var hoppade köparen av och den fick till min stora glädje stanna kvar.

Haha inte alltid lätt att hålla sig från sinnesförvirringen! ;) kul att den blev kvar då!
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Men inte lika limiterade som valfri Omega som är jäkligt limiterad.
Jag känner inte till så mycket om Omega så jag vet inte hur sarkastisk du är. :)
Jag hade velat ha en PAM 665, man hittar den på nätet, blir kär, och inser sen att den finns i 30 exemplar. Godnatt.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Jag känner inte till så mycket om Omega så jag vet inte hur sarkastisk du är. :)
Jag hade velat ha en PAM 665, man hittar den på nätet, blir kär, och inser sen att den finns i 30 exemplar. Godnatt.
Jag blev också så förbaskat kär i tavelnyansen på Ferretin när den kom förra året..
Dock ett überpremiumpris relaterat till 372, även med hänsyn tagen till lull-lullet som följde med..
 
Helt ok utsikt idag!
IMG_0730.JPG
 
Mmm sandwich!
image.jpg


Var inne på Tourneau idag och testade lite olika pannor. Varit sugen på en 320, men den känns riktigt tjock jämfört med min 112. Testade även 422, men hur mycket jag än vill att 47mm ska funka så tvekar jag.
Kanske är det en Radiomir1940 som är svaret.
PAM627 hade dom inte inne, men jag ska försöka leta rätt på en imorn :)
 
Topp