• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Än så länge ganska ok i påsktrafiken, hoppas det håller i sig..
Glad påsk Risti!

IMG_1852.JPG


PS.
Svängde förbi Nymans häromdagen med en god vän och klocknörds-partner-in-crime @HaVet7§ Ett fantastiskt trevligt besök! Kliar rejält i köptarmen! :D
Här kommer ett par bilder på skönheterna...
IMG_1260.JPG

Har rejäla mindgames om 47 eller 44mm...
IMG_1245.JPG

PAM422, 47mm
IMG_1257.JPG

PAM576, 44mm
IMG_1251.JPG

Solblekt radomir. Också trevlig!

Stort tack för besöket @Nymans Ur 1851 !
Som andra konstaterat... 422! ;)

Edit: snacka om att ropa hej.. E4 från Tumba tvärstopp mot Södertälje. Utöver att det brukar kunna vara så är nog bärgaren framför mig på väg till en olycka :banghead:

IMG_1853.JPG
 
Senast ändrad:

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Testat att ha min 372 på höger handled, sitter faktiskt riktigt bra. Tror 557 på vänster handled blir succé. Sen är det coolt med destro.
Testat min 422 på höger jag med. Sitter verkligen riktigt bra, men jeeeeklar vad dingrisken ökade exponentiellt..
Destro är helt klart riktigt coolt och sitter som sagt riktigt skönt. Någon dag när finanserna och samlingen i övrigt tillåter det skulle jag inte ha något emot att håva in en 217..
 

maverickchase

Breitling
Testat att ha min 372 på höger handled, sitter faktiskt riktigt bra. Tror 557 på vänster handled blir succé. Sen är det coolt med destro.

Kan personligen inte riktigt förstå vad det är som tilltalar med destro; det svulstiga kronskyddet som utgör stora delar av Panerais karaktär vill man väl inte dölja? Då kan man lika väl bära Radiomir? Eller destron är avsedd för de få sommarveckor vi har i Sverige, då man kan bära kortärmat? :)
 
Kan personligen inte riktigt förstå vad det är som tilltalar med destro; det svulstiga kronskyddet som utgör stora delar av Panerais karaktär vill man väl inte dölja? Då kan man lika väl bära Radiomir? Eller destron är avsedd för de få sommarveckor vi har i Sverige, då man kan bära kortärmat? :)
Destro ska ju sitta på höger arm, punkt! ;)
Hade gärna bytt 112:an mot en 557... :rolleyes:
IMG_0868.JPG
IMG_9793.JPG



Glad påsk!
 

azcii

Patek
2-Faktor
Kan personligen inte riktigt förstå vad det är som tilltalar med destro; det svulstiga kronskyddet som utgör stora delar av Panerais karaktär vill man väl inte dölja? Då kan man lika väl bära Radiomir? Eller destron är avsedd för de få sommarveckor vi har i Sverige, då man kan bära kortärmat? :)
Kör i princip aldrig kostym... och skjorta kör jag med uppvikta ärmar, så för mig funkar det finfint :)
 
Senast ändrad:
Topp