• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

D

Deleted member 4412

Guest
Vårkläder på Pannan:)
Pam560-Oem gummi:
IMG_7084.JPG
 

PJW

Audemars
2-Faktor
Då så :).
Slår annars ett slag för 590 el 510.
Finns andra också om du kan leva med OP-loggan.

Medhåll härifrån. Bra val.
Tack! För min del är pengarna största begränsningen och även om det är fel håll att attackera det hela på så är det nog den "billigaste" pannan enligt ovan krav jag får lov att nöja mig med. OP-loggan har jag inte så svårt för, lite fräck.

111 är ett utmärkt val. Perfekt instegsmodell om man vill ha subsekund.
Tack! Några saker att se upp för/leta efter när man jagar på nätet?
 

azcii

Patek
2-Faktor
Tack! För min del är pengarna största begränsningen och även om det är fel håll att attackera det hela på så är det nog den "billigaste" pannan enligt ovan krav jag får lov att nöja mig med. OP-loggan har jag inte så svårt för, lite fräck.


Tack! Några saker att se upp för/leta efter när man jagar på nätet?
Fullset är att föredra. Skick är ju alltid viktigt. Försök ta reda på när den är servad senast (kostar ca 4000-5000 att serva hos Nymans har jag för mig). Finns två olika modeller av PAM111, en med sausage dial och "fiddydekorerat" urverk som tillverkades fram till och med 2004 och en med sandwich tavla (de flesta föredrar denna) som tillverkades från 2005 o framåt.
 
Topp