• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Scipio

Patek
2-Faktor
Jag hade visst bilder på det gummit här också. Det är inte helt friskt, men här är det, längst till vänster.
14319403102_23495.JPG
 

Isac85

Cartier
Halla gott folk, hade ett kort men anda minnesvart forhallande med en 590 for ett tag sedan. Nu ar jag redo att inleda ett nytt paneraifohallande. Ar mycket sugen pa en 048.. kanske inte den popularaste flickan i klassen men det struntar jag i. Vad bor en i hyffsat bra skick fullset men okand servicehistorik ligga pa?

Tackar sa lange och hoppas jag kan kliva in i Paneraivarmen igen inom kort
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Har du användt ditt svarta band med blå text någon gång?:)
Ja, det är faktiskt det som sitter allra bäst. Det andas också så det blir inte svettigt. En annan fördel med det bandet är kardborrefästningen och en liten "låsrem" i slutet som gör det omöjligt att ta av utan att jag skulle märka det. Det är kanske det absoluta favoritbandet, sett till komfort. Det finns i gult också som är väldigt snyggt.

Edit: du ser låsningen på bilden, den lilla svarta plastbiten. Remmen träs över den och då sitter det riktigt säkert fast. Innan du ska dra upp kardborre knäppningen måste du trä låsremmen över plastbiten, annars kan inte kardborrefästet dras upp.
 
Topp