• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PJW

Audemars
2-Faktor
Snodd från Paneristigruppen på Facebook. This is what it is all about.
IMG_6834.JPG
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
När jag var där för ett par månader sedan såg jag mycket Rolex och AP, men inte en enda Panerai.

Gick precis från stranden till hotellet och stötte ihop med en gubbe med en 88 på armen. Nu är jag i södra Italien. Men säg att jag sett 5-7 st PAM och 50+ Rolex kanske. (Om det ens räcker).
 
20170706_193239.jpg


Flickvännen har fått sitt första band.. XS OEM asso! Kommer förmodligen inte få se mycket av klockan i fortsättningen

Såg riktigt bra ut! Så du köpte ett eget band till flickvännen så hon kan bära Pannan? Bra idé! Har fått min flickvän att prova min 112 lite kort men den sitter självklart för löst och hon är inte frälst alls.. Kanske ett XS band hade hjälpt på traven :D
 

azcii

Patek
2-Faktor
Såg riktigt bra ut! Så du köpte ett eget band till flickvännen så hon kan bära Pannan? Bra idé! Har fått min flickvän att prova min 112 lite kort men den sitter självklart för löst och hon är inte frälst alls.. Kanske ett XS band hade hjälpt på traven :D
Köpte både oem gummi och asso till henne :) Båda här på forumet faktiskt
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Nu tycks det vara ett gäng av de utlagda pannorna på K&S som vandrat vidare, inklusive 670:n. Spännande.
 
Topp