• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pansar Sweden

mouqvist

Rolex
Jag håller på att spara till en finare klocka, men köpsuget finns hela tiden... Något måste jag köpa snart!
Har nu fått prova en Pansar x-Airborne och undrar vad panelen tycker om den eller har för erfarenhet av denna modell...

image.jpg
 

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
Tyvärr, inget vidare.
Om du gillar stilen på klockan så kolla Bell&Rolls. Deras klockor tilltalar mig mer
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Att den heter Pansar ska väl kanske syfta till nått militäriskt såsom en pansarbataljon eller liknande, en sådan bataljon i Sverige har inget Airborne så modellnamnet kan tyckas lite märkligt. Pansar rör sig på marken så det ger mig en känsla av något som inte är speciellt genomtänkt. Gillar inte heller klockan så för mig är valet enkelt. Avstå :D
 

Randel

Cartier
Om jag hade fått bestämma hade den dinkan gått omedelbart till jabla för destruktion. Men, gillar du den så köp den :) Personligen tycker jag den ser på tok för stor ut för den handled som är på bilden, men smaken är som baken.
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
som Mr_Jonas sa så påminner den om Bell & Ross. Den är lite väl stor och fyrkantig för min smak, så jag skulle inte gjort det. Men huvudsaken är att du ska gilla den, så köp den om det kliar i köptarmen.
 

egbert

Panerai
Det var ingen dålig sågning i den här tråden! Men hellre att folk är ärliga än artiga. Klockan var inte min kopp te heller.
image.jpg
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Aldrig hört talas om.
Tycker inte den var så "stilig" men hård!
Beror på vad man är på jakt efter.
Såg lite stor ut också.
 

Nexus

Panerai
Sportar en Supercharged chrono själv. Stenhård jävla dödsdinka! Visserligen är urverket ett miserabelt hugg-mig-i-kuken-miyota, med det är ju inte en klocka man köper för mekaniken på utsidan utan den snorfeta utsidan.
 
Topp