Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Pappas sena julklappar....

Diskussion i 'Diskussion' startad av MKRGG, 2 januari 2013.

1. MKRGG
    Trådstartare

MKRGG Koprolog

Från:
    chokladfabriken
    Julen är barnens högtid. Vilket jäkla skitsnack, klart pappa ska ha paket. Tyvärr var det ena av dessa försenat men efter fyra (!) besök på servicestället, varav tre idag, kunde klappen äntligen följa med pappa hem. Det andra lilla paketet kom direkt i lådan idag, mycket bra då det beställdes från Florens den 28 december. Det andra kommer från Tyskland och inhandlades innan jul. Inte fullt så bra.

Bilder skriker ni nu! Ja för fanken, bilder kommer här nedan....

Ett fantastiskt band från Simona i Florens. Italia pulchra est som det stod i latinboken jag tvingades läsa i gymnasiet. Vackert är det inte bara Italien som är, jag tycker att min 114 är jäkligt sweet också, i synnerhet med ett så hett band på.

Sen jag nasade min Suunto till Leben har jag saknat träningsklocka och nu hittade jag den äntligen. En G-shock 5500 nånting nånting i tokrosa och till och med ännu svårare att avläsa än Suunton. I love it.

Nu ska jag klä av mig naken och leka med mina klockor.

Tjing tjing.

/Kristofer

Bifogade filer:

2. Snyggt och det kommer nog bli ännu snyggare när det är lite patinerat, gillade den rosa G-Shocken...

3. Itson

Itson Stadsbo

Läcker G-Shock, en sådan skulle man ha på gymmet :>. Får man fråga vart du fann den? :roll:

4. MKRGG
    Trådstartare

MKRGG Koprolog

Från:
    chokladfabriken
    Re: Sv: Pappas sena julklappar....

Tyska ebay. Helt plötsligt var den bara där, skimrande i sin rosighet, som könsorganet på en gris. Typ. Jag var bara tvungen att äga styggelsen och så blev det.

5. Itson

Itson Stadsbo

Bumpar upp denna så att RosaCasio vet vad han skall leta efter :lol:

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD

6. RosaCasio

RosaCasio Stadsbo

Från:
    Malmö
    Jag känner att jag vill köpa din Casio....du har haft den en månad nu, dags att flippa.

7. MKRGG
    Trådstartare

MKRGG Koprolog

Från:
    chokladfabriken

Nejdå, den är föremål för många lystna blickar på gymmet. När ens lekamen inte kan framkalla sådana blickar måste jag ha klockan till det. Däremot tror jag nog du kan finna rosa casios billigt på bukten ;-)

8. RosaCasio

RosaCasio Stadsbo

Från:
    Malmö
    Bud på bukten - Får se om jag vinner och om jag är man nog att ha den på gymmet jag med :)

9. MKRGG
    Trådstartare

MKRGG Koprolog

Från:
    chokladfabriken

Lirar svinbra med röda reeboks och orange ipod. Har du dessutom skönt pastelliga funktionsplagg blir det ännu bättre och du kommer glida fram som en supergud i en dimma av mylittleponyfärger. Trust me, jag vet :grin:

10. Itson

Itson Stadsbo

Jag tror aldrig jag kan bli lika mycket man som du :D

11. RosaCasio

RosaCasio Stadsbo

Från:
    Malmö

Dra åt,,har du också en orange ipod nana 4 gb? Blir kanske lite spooky om jag kör samma outfit rakt igenom.

Dock kör jag Vita/svarta Yonex, och någon gammal t-shirt i neutral färg :)

12. MKRGG
    Trådstartare

MKRGG Koprolog

Från:
    chokladfabriken

Det är en attitydfråga. Jag brukar tänka på vad min pt-fröken säger ofta..." Brösta upp dig, du är på gymmet så stolt hållning för fan!" Lite färg på det så blir det ännu bättre. Dessutom älskar jag klara färger och det underlättar :grin:

13. MKRGG
    Trådstartare

MKRGG Koprolog

Från:
    chokladfabriken

Det är en attitydfråga. Jag brukar tänka på vad min pt-fröken säger ofta..." Brösta upp dig, du är på gymmet så stolt hållning för fan!" Lite färg på det så blir det ännu bättre. Dessutom är jag en pastellälskare och det underlättar :grin:

14. leben

leben El Patrón

Den där var så fruktansvärt ful att den nästan blir cool. Bara nästan. :)

15. MKRGG
    Trådstartare

MKRGG Koprolog

Från:
    chokladfabriken

Coolare än några av dina tattiga klockor iaf :grin:

16. leben

leben El Patrón

Kom då!

17. MKRGG