• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Par401 kommer till Storstan!!

Donkii

Boushh
2-Faktor
Har en känsla av att November kommer ha en del att erbjuda med

Jo du har ju din pjäs, vad har vi mer? Tänker mig att denna Patek tillsammans med WG GMT och diverse andra Glashütte och Speedy 45th Limited och med ytterligare Molle köp i form av 2st GS så blir den kanske lite tuff.. Fast jag ser med spänning fram emot vad nov har att erbjuda :D
 
  • Like
Reactions: par

Chrisse

Patek
2-Faktor
Jo du har ju din pjäs, vad har vi mer? Tänker mig att denna Patek tillsammans med WG GMT och diverse andra Glashütte och Speedy 45th Limited och med ytterligare Molle köp i form av 2st GS så blir den kanske lite tuff.. Fast jag ser med spänning fram emot vad nov har att erbjuda :D

Min kommer först nästa år tyvärr :(
 

Målarn

The Steak
20141027_173506.jpg
20141027_173453.jpg
20141027_171609(0).jpg
 

JesperO

Rolex
Fantastisk klocka - stort grattis.
Blev lite rädd att du också hade förirrat dig på en vattennöt i guld så det blev extra roligt att se ditt köp!!
Bättre än så här blir det ju inte!
Nu blir det åka av med månfasen!!!
 
  • Like
Reactions: par

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Ja jäklar par401 , vad hittar man inte under en oskyldig rubrik av Målarn när man lite förstrött klickar sig in. Över 100 inlägg på ett par timmar. Scroll, scroll och se där......MAFFIGT!!!!!!
Ryggdunk och grattis!!!
 
Topp