• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

parasec

parasec

Rolex
2-Faktor
Har hittills bara numera både köpt och sålt på forumet, kanske även kommer försäljningar i framtiden när samlingen blivit för stor (kan den bli det?) :D.
Ni som haft med mig att göra, skriv gärna en rad eller två. :)
 
Senast ändrad:

andrande101

Omega
2-Faktor
Sålde en Yobokies Oyster-länk till parasec nyligen utan några konstigheter alls. Bra förtroende och snabb betalning med Swish - goodguy!
 

gnorf

Breitling
Adopterade en övergiven W-800H av Parasec: Good Guy, bättre skick än beskrivet (jag kan då inte se ngn repa öht) och snabb leverans.
 

Fredgusta

Panerai
Sålde en Sistem 51 Blue, mitt uppe i semesterruset hann vi göra affärer och det gick supersmidigt. Skön kille och definitivt en good guy!
 

bjrnand

Breitling
Snabb och bra affär vid köp av länk. Skick som utlovat och fick på köpet ett länkverktyg och goda råd till en nybörjare. Rekommenderas!
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Köpte en G-Shock och hela affären var kanon! Mycket trevlig kontakt och snabb respons samt en kanonfin klicka! Kan inte vara mer än helnöjd med allt! 100% GG helt klart! :)
 
Topp