• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Parnis - underskattad pärla

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Andy - Det var liksom meningen...
@Spencer - i det fallet självklart viktigt, ätteläggen måste utbildas på ett korrekt och informativt sätt :)
 

leicaphile

Panerai
Är det inte så att Fossil köpte Zodiac namnet och började tillverka nya modeller under det? Känns lite tveksamt med "1882" på tavlan i så fall...
 
Åh vafan är det för tvivelaktigt med Zodiacs kvalitet?
Jag har ägt fler än resten av detta forums deltagare tillsammans. Har haft mycket lite problem och sålts mycket lite bull-shit av producenten.
MEN när man vill spendera för mycket pengar köper du exponentiellt ökande mer skitsnack än teknik per spenderad tusenlapp ju dyrare du handlar. Allt det skitsnacket och era försvarsmekanismer kring ämnet är mer tvivelaktigt.
De som bitchar mest om Zodiac har aldrig ägt något. Konstigt va? Sannolikt sant angående Parnis också.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Men visst är det här lite väl mycket..
2014-02-27 08 00 30.jpg


1.gif
 

Huntsman

Omega
I-landsproblem...
Men visst är det så att en del köper Rolex bara för att det är en "Rolex", de bryr sig mindre om märket & dess iögonfallande kvalité & mer om statusen att bära den, & bland dessa finns definitivt en andel som nog kan betitlas "arslen".


Men alla har nu inte ett pengaträd i trädgården, & vill man ha en anspråkslös beater eller bara känna hur en Sub känns på armen så är det bara vada ner i hommageträsket, man tar sällan någon permanent skada av det...

Lev & låt leva.

(Piratkopior är dock inget annat än skit.)
 

Andy McB

Rolex
Fast lite grunden i min poäng... Skulle inte köps en Parnis som efterliknar Rolex då jag inte tycker de är så speciellt snygga.

Skickat från min HTC One via Tapatalk
 

Andy McB

Rolex
Åh vafan är det för tvivelaktigt med Zodiacs kvalitet?
Jag har ägt fler än resten av detta forums deltagare tillsammans. Har haft mycket lite problem och sålts mycket lite bull-shit av producenten.
MEN när man vill spendera för mycket pengar köper du exponentiellt ökande mer skitsnack än teknik per spenderad tusenlapp ju dyrare du handlar. Allt det skitsnacket och era försvarsmekanismer kring ämnet är mer tvivelaktigt.
De som bitchar mest om Zodiac har aldrig ägt något. Konstigt va? Sannolikt sant angående Parnis också.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Boom shaka lak!!!

Skickat från min HTC One via Tapatalk
 

Jonte73

Audemars
Som nämnts tidigare är hårda ord om klockor ok, det är inte ok att kalla varandra kuksugare och skitstövlar osv. Därför valde vi att i enlighet med reglerna ta bort dessa inlägg som knappast bidrar med något positivt.

Mvh

Admin
Hmm det var just dessa inlägg jag reagerade på.
Uppmärksammade inte att de var borta vilket naturligtvis är bra, bidrar liksom inte med något.
 
Topp