• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PASSAROUND - DRAGNING - DOXA 20/2

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nu kör vi!

Vi synkar dragningen av vem som vinner Doxan med dragningen av Keno den 20/2. Dragningen går av stapeln kl 18:55 och sänds i TV3.

Samtliga 70 kenonummer fördelas ut till deltagarna (några nummer är inte utdelade, dessa utgår).

Vid Kenodragningen dras 20 nummer, det första numret som matchar i passaroundlistan vinner klockan, de efterföljande 7 numren vinner tröstpris. Dras ett nummer som inte tilldelats så går priset till nästa möjliga tilldelade nummer.

Prislista:
1:a pris: DOXA (klockan)
2:a pris: Morgonrock Omega
3:e pris: Sportbag från Sinn
4:e pris: Något jag tror är ett fodral för typ CD från Breitling
5:e pris: Keps från Doxa
6:e pris: Keps från Doxa
7:e pris: Keps från Doxa
8:e pris: Keps från Doxa

Nedan finns en lista med fördelningen av nummer. Jag vill att ni dubbelkollar att ni finns med på listan, finns ni inte med så skickar ni ett PM till mig ASAP och berättar det.

Om någon deltagare har synpunkter eller frågor rörande själva förfarandet är det läge att ta det med en gång, direkt här i tråden.

Listan:

https://klocksnack.se/stuff/Doxa-lista_namn.pdf


Alla redo?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: PASSAROUND - DRAGNING - DOXA !!!!!!!

Men va faan! Ge mig mitt nummer NU! :evil:
 

Ricrob

Patek
Re: PASSAROUND - DRAGNING - DOXA !!!!!!!

OoOoOohh, morgonrock från Omega! nästan så jag hoppas på 2a plats och att den är i minst XL förstås! :mrgreen:
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: PASSAROUND - DRAGNING - DOXA !!!!!!!

Ricrob skrev:
OoOoOohh, morgonrock från Omega! nästan så jag hoppas på 2a plats och att den är i minst XL förstås! :mrgreen:

Är det en sån här du vill ha? Givetvis matchar jag badrocken med en Omega idag ;) Ber om ursäkt för "varggrinet"...
EC6BF70D-743C-43E2-83B3-BDC7354C09A5-599-000000935D00400C_zps7a45dca5.jpg
 

Ricrob

Patek
Re: PASSAROUND - DRAGNING - DOXA !!!!!!!

RicVin skrev:
Ricrob skrev:
OoOoOohh, morgonrock från Omega! nästan så jag hoppas på 2a plats och att den är i minst XL förstås! :mrgreen:

Är det en sån här du vill ha? Givetvis matchar jag badrocken med en Omega idag ;) Ber om ursäkt för "varggrinet"...
EC6BF70D-743C-43E2-83B3-BDC7354C09A5-599-000000935D00400C_zps7a45dca5.jpg

Damn! Varggrinet är ursäktat och numer ett krav på varje bild från dig framöver! :mrgreen:

Riktigt najs rock btw!
 

Micke B

Streetracer
2-Faktor
Re: PASSAROUND - DRAGNING - DOXA !!!!!!!

Jag är faktiskt i visby just nu.

Har jag varit förbi deras kontor och hotat dem? Ja, det har jag gjort.
 

Camo00

Patek
Re: Sv: PASSAROUND - DRAGNING - DOXA !!!!!!!

RicVin skrev:
Är det en sån här du vill ha? Givetvis matchar jag badrocken med en Omega idag ;) Ber om ursäkt för "varggrinet"...

Kommer inte ens på nån dräpande kommentar, så snyggt är det!! :shock:
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
max skrev:
RicVin skrev:
Man måste givetvis även ha en snygg Omega också, annars funkar det inte...
Oj, finns det någon snygg modell också? Har bara sett de andra :lol: :lol: :lol:


Hörru.. Såg nog hur du satt med lystna ögon och drägglade över min Broad Arrow på Tapasbaren härom helgen. Den blicken gick inte att ta misste på. Du ÄLSKAR Omega. Eller så var du bara törstig... :cool:
 

max

Dancing Queen
RicVin skrev:
Hörru.. Såg nog hur du satt med lystna ögon och drägglade över min Broad Arrow på Tapasbaren härom helgen. Den blicken gick inte att ta misste på. Du ÄLSKAR Omega. Eller så var du bara törstig... :cool:
Hehe sorry men du slängde upp den så fint att jag bara var tvungen, lite som när man spelade pingis med sonen då han va 6-7år och efter ett gäng jättefina höga bollar bara är tvungen att smasha in den hur fel man än vet att det är :D

Har inget emot omega, men att missa en chans att retas är emot mina principer :lol:
Ursäkta dräglandet, jag hoppas att den gick att få ren igen?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
max skrev:
RicVin skrev:
Hörru.. Såg nog hur du satt med lystna ögon och drägglade över min Broad Arrow på Tapasbaren härom helgen. Den blicken gick inte att ta misste på. Du ÄLSKAR Omega. Eller så var du bara törstig... :cool:
Hehe sorry men du slängde upp den så fint att jag bara var tvungen, lite som när man spelade pingis med sonen då han va 6-7år och efter ett gäng jättefina höga bollar bara är tvungen att smasha in den hur fel man än vet att det är :D

Har inget emot omega, men att missa en chans att retas är emot mina principer :lol:
Ursäkta dräglandet, jag hoppas att den gick att få ren igen?

Det är lugnt! Jag förstår att det kan vara svårt att låta bli att slå in en smash då och då.. Både jag och klockan pallar det. Omegan tål ju lite väta till skillnad från din IWC ;)
 

max

Dancing Queen
RicVin skrev:
Det är lugnt! Jag förstår att det kan vara svårt att låta bli att slå in en smash då och då.. Både jag och klockan pallar det. Omegan tål ju lite väta till skillnad från din IWC ;)
pfft vad är det för dåre som väljer vattentätt och inhouse när man kan få fuktkänsligt och 2892 för ung samma peng? :lol:
 

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Nedräkningen har börjat!
Nu är det nästan under 11 timmar tills dragningen i DOXA Passarounden är avklarad! :)

Jag postar nummer och vinnare i denna tråd direkt efter sändningen ikväll.
Så för alla er som inte har möjlighet att följa dragningen. Misströsta ej, tråden kommer vara uppdaterad.

Må bäste man vinna!
 

wwjbd

Omega
Re: Sv: PASSAROUND - DRAGNING - DOXA 20/2

Nu är jag taggad! Jag har även lämnat in min livs första Keno rad! Så vinner jag inte klockan har jag iaf chans på ett tröstpris på 15 millar...:mrgreen:

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
 

Micke B

Streetracer
2-Faktor
Sitter på krogen(ensam) så om kunde posta en lista på samtliga vinnare vore det juste! (Vore kul att veta vilka som vinner tröstpriserna)
 
Topp