Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

PASSAROUND - DRAGNING - VIKTIG INFO #UPPDATERAD#

Diskussion i 'Diskussion' startad av Denke, 19 februari 2013.

1. Denke
    Trådstartare

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Det drar ihop sig till dragning av passaroundklockorna med tillhörande tröstpriser.

Detta är planen:

Vi synkar dragningen med dragningen av Keno. Då vissa är med i flera passarounds kommer vi köra utlottning tre dagar i rad enligt schemat nedan. Första utlottningen ikväll!

Samtliga 70 kenonummer fördelas ut till deltagarna i respektive passaround (några nummer är inte utdelade, dessa utgår).

Vid Kenodragningen dras 20 nummer, det första numret som matchar i passaroundlistan vinner klockan, de efterföljande 7 numren i varje passaround vinner tröstpris. Dras ett nummer som inte tilldelats så går priset till nästa möjliga tilldelade nummer.

Dragningen går av stapeln respektive kväll kl 18:55 och sänds i TV3.

Jag kommer inom en halvtimme starta tre st trådar, en för respektive passaround. I varje tråd kommer det finnas en lista med samtliga deltagares nick och vilka nummer de fått. I respektive tråd finns också ytterligare info om priser etc. Trådarna kommer att administreras av följande personer och genomföras följande datum:

22/2 Longines - Jakob.dala

20/2 Doxa - jnordb

21/2 Glycine - Argonaut

Jag vill att ni dubbelkollar att ni finns med på listan i de passarounds där ni deltagit, finns ni inte med så skickar ni ett PM till mig ASAP och berättar det.

Om någon deltagare har synpunkter eller frågor rörande själva förfarandet är det läge att ta det med en gång, direkt här i tråden.

Kan vi köra på dessa premisser? :?:

2. RicVin

RicVin Mr fredagsmys

Re: PASSAROUND - DRAGNING - VIKTIG INFO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kör för faan! Jag hämtar Doxan och LLDn imorrn :D

3. andheg

andheg Friends of KS

kööör!

//andheg

4. Ricrob

Ricrob Friherre

Kanonupplägg, köööööör!

faen va kul, inte tänkte jag på att jag skulle få en ny klocka till kvällen när jag gick upp i morse!

5. TKVF

TKVF Präst

Från:
    Göteborg

Hur fungerar en passaround???

6. RicVin

RicVin Mr fredagsmys

Det får du inte heller! Du är ju inte med på Glycinen och det är den enda som jag inte tänker vinna..

7. Rille

Rille Präst

Vi Betalade en slant var sedan fick alla hålla klockan någon dag var och våldgästa sig på den.
    Nu lottas den ut till de som var inblandade:)

8. ZQT

ZQT The Banker

Faaaaaaan va kul!!! Är lätt med på nästa passaround!! Riktigt kul idè!

9. PierreS

PierreS Stadsbo

Fy f-n vad bra uppstyrt! :D
    Aldrig har Keno lockat så mycket som nu :lol:

Stort + till er som varit inblandade i passarounderna på ett eller annat sätt och gjort detta möjligt!
    Ja och såklart till KS och dess grundare och "generaler" som gör att den fenomenala platsen finns!

10. TKVF

TKVF Präst

Från:
    Göteborg
    Ja. Fler sådana här saker! Jag kan tänka mig att hjälpa till att vinna den :) Hur många brukar vara med i varje omgång cirka? Man kan ju ha det med lite "billigare" klockor också, så blir det inte så dyrt, kanske kan då fler vara med?

11. Mykeys

Mykeys Borgare

Från:
    Malmö
    Jag vill oxå bara passa på att tacka Denke och de andra frivilliga som ställde upp för att dra det hela i land! Synd som fasen att det blev lite grus i maskineriet med första utlottningen. För övrigt tycker jag ni har hittat ett enkelt, smidigt och rättvist upplägg på hela utlottningen. Bra jobbat!

Mårtenssons ur Brookfield