• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround G-Steel GSTS110D-1A intressekoll

JaTack

Rolex
2-Faktor
Tänkte kolla intresset för en passaround på en Casio g-steel, köpte den ny igår från @seikoswede för 2 ynka tusenlappar så blir vi tio Pers är det enbart 200 kronor per skalle.

Enligt mig något av det fetaste som skapats, en G-shock i stål till ett rimligt pris i riktig G-shock-anda. Jag ser fram mot att testa den, och efter vad det verkat som är jag inte ensam om det.

Bara skriv i tråden om ni är intresserade så kan jag se om det är värt att dra igång en omgång :)

GSTS110D-1A_xlarge.png


Bilder från @seikoswede
img_4051-jpg.213826

img_4050-jpg.213825

img_4046-jpg.213821


Obs, jag vill se en minirecension av varje medlem! Så kom igen nu :)
 

JaTack

Rolex
2-Faktor

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Ångrade du dig? ;)

Skitsamma! Kul med passarounds. Särskilt på en klocka jag själv funderade på att köpa.
Jag är med.
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Ångrade du dig? ;)

Skitsamma! Kul med passarounds. Särskilt på en klocka jag själv funderade på att köpa.
Jag är med.
Hehe, nja jag har väl varit osäker på storleken och när priset var så lågt klippte jag till mest för att :p Kommer säkert ångra mig mer över att jag inte behåller den ;) Välkommen!
Vad är en "Passaround"?
När en klocka skickas runt mellan ett antal personer där alla får testa klockan. I slutet lottas den ut till en lycklig vinnare :)
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Jag är på men kan av naturliga skäl inte prova den men litar på bra recensioner frn andra och fru fortuna vid utlottningen ;)
 
Ni verkar ha ett stort förtroende för varandra på detta forum, anmärkningsvärt men fruktansvärt roligt.

Jag är väldigt ny i denna krets och finner likt religion era vägar outgrundliga:)p:D) men jag börjar trivas här. Det är alltid kul med ett färskt intresse att nörda in sig på!
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Kul att det finns intresse, hittills ser listan ut såhär:
1. Toftich
2. SimondeVos
3. Mforce
4. karloscar
5. Soderlund
6. WBergdahl
7. Strindberg
8. the quiet man

Så två platser kvar, sedan så är det fullt!

@Fido1 får sätta in pengarna på ett spelkonto och testa sin lycka där, här är det bara folk som recenserar som har en chans i lotteriet :D

Vanligtvis den som håller i passarounden men jag antar att det är förhandlingsbart.
Icke förhandlingsbart, jag har redan planerat tillvägagångssätt :)

Kul initiativ men jag tycker 40mm är lagom. :)
Eller nä för stor, men kul idé!
Hört att storleken inte har någon betydelse? :eek:
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Perfekt, då är det tio personer. Jag startar en gruppchatt så kan ni skriva var ni bor så att det finns en chans till personliga överlämnanden :)
 
Topp