• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround och Paketöppning: Longines Legend Diver.

Viktor.L

Cartier
2-Faktor
Finkläderna är på IWCn inför mötet med @Sjobedan och LLDn :)
image.jpg
 
Senast ändrad:

Viktor.L

Cartier
2-Faktor
Mina första tankar såhär långt är att det är en liten välbyggd klocka. Tycker den andas kvalitet och är trevlig att se på. Det beiga bandet matchar index väldigt fint och är min favorit utav de tre. Första disclaimern var längden lugg-lugg. Tillsammans med höjden bär den rätt stort. Jag som inte ligger inne med några monster handleder hade lite farhågor angående detta. Men trots längden vänjer man dig väldigt fort och klockan är lättburen. På avstånd i tex en spegel ser det inte dumt ut :).
image.jpg


Nu tar vi en liten kaffe i loungen väntandes på flyget.
image.jpg
 

Viktor.L

Cartier
2-Faktor
Idag har vi gjort en liten utflykt.
Vi började dagen med ett flyg och sedan en liten bil tur till Hudiksvall. Väl framme i Hudiksvall fick klockan hänga med in på blodbanken och justera några optiska sensorer.
image.jpeg

När vi var klara i Hudik tog vi bilen söderut för att lämna några lådor med reservdelar i Huddinge. Efter detta fick vi rusningstrafiken mot oss.
image.jpeg

Väl framme på Arlanda signerade vi lite installationscertifikat.
image.jpeg

I luften trivs den lilla rackaren! Får klämma in någon flight till denna veckan ;).
image.jpeg

Sen hämtade vi ut en hyrbil för att komma hem till en god natts sömn innan vi utforskar delar utav Danmark imorgon.
image.jpeg
 
Topp