• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround Seiko Padi, anmälningstråd

Starship

Cartier
Sätt upp mig som reserv. Om jag får plats så nöjer jag mig med en hälften så stor chans att vinna som de övriga deltagarna.
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
Om ni ska köpa en här på forumet till passarounden får ni nog passa på att hugga det enda exemplaret som finns där. Vart har alla andra Padis på Köp och sälj tagit vägen? Det brukade ju gå tretton på dussinet.
Och se till att köp nu innan säljaren ser denna tråd och chockhöjer priset. Priset avgörs ju som bekant av tillgång och efterfrågan.
 

hollow123

Rolex
Om ni ska köpa en här på forumet till passarounden får ni nog passa på att hugga det enda exemplaret som finns där. Vart har alla andra Padis på Köp och sälj tagit vägen? Det brukade ju gå tretton på dussinet.
Och se till att köp nu innan säljaren ser denna tråd och chockhöjer priset. Priset avgörs ju som bekant av tillgång och efterfrågan.
Fanns två st häromdagen, nu ingen, kan bli att vi tar det via annat håll. Det löser sig alltid :)

Antar att tanken är att hålla ner priset genom att köpa beggat.
Men tänkte bara säga att det fortfarande går att få tag på nya hos AD om fallet inte är så :)

Ja precis samt att klockan som i slutändan lottas ut ändå inte är helt ny och fräsch. Vid våra två tidigare passarounds har vi fått klockorna till väldigt förmånligt pris :)
 

Oew

Rolex
Jag är också på även om jag förstår att det är fullt, kanske kan vi göra två passararounds?
 
Topp