• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround: Seiko Padi.

jabla

Sarlacc
Be om en rektoskopi till att börja med. Vem vet vad de kommer finna? En gammal Seiko som kämpar för sitt liv kanske :)
Tack för tipset. :)

zed.jpg
 

Depp-Erik

Cartier
Har varit småsugen på en PADI, såg tråden nu och tänkte "FAAAN att man missar en passaround med den". Efter att ha sett att @jabla i vanlig ordning gått apeshit på den så känner jag inte riktigt att jag missar så mycket längre...
 

jabla

Sarlacc
Har varit småsugen på en PADI, såg tråden nu och tänkte "FAAAN att man missar en passaround med den". Efter att ha sett att @jabla i vanlig ordning gått apeshit på den så känner jag inte riktigt att jag missar så mycket längre...
Tråkigt att du känner så. Jag försöker bara köra show utan bestående märken. Innan jag blev vinnare av Inoxen gjordes inga bestående skador på den heller.
 

Depp-Erik

Cartier
Tråkigt att du känner så. Jag försöker bara köra show utan bestående märken. Innan jag blev vinnare av Inoxen gjordes inga bestående skador på den heller.
Nu blev det helt fel här, inser att det jag skrev totalt missade den "glimt i ögat" jag tänkte när jag skrev det, jag skyller på att jag är trött. Jag gillar "showen" och jag tror dig på att du inte gör några bestående märken på en klocka du inte äger. Dessutom gillar jag att du ballat ur (ha!) totalt gällande INOXen, visar upp den tråden för oinvigda ibland då jag tycker den har rätt högt underhållningsvärde även för icke klocknördar.

Dock är det ju ganska "obehagligt" att se de stackars klockorna dyka i dasset, även om det är fejkbajs på porslinet.

Jag kommer följa tråden i alla fall, hoppas du vinner klockan @jabla, ser fram emot nya tokigheter.
 
Topp