• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround: Seiko Padi.

jabla

Sarlacc
Det här måste vara den passaround folk minst ville vinna att dömma av intresset för dragningen.
Snacka om överhajpad klocka. :D
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Nu är jag inte med i passarounden men utlottningen skulle väl vara ikväll?
Därför jag undrar vem som vann :D
 

Sjobedan

Rolex
Haha! Okey! Får styra upp detta lite!

Får be om ursäkt för mitt något slappa engagemang...

Det är Keno vi går efter! (Ni vet det med bollarna, från Gotland)

Dagens utlottning utgår och skall inte räknas. Eventuella protester kan tas i PM till mig.

Nu kör vi utlottning på kenodragninen på lördag! (Osäker på klockslag) vi utgår från den ursprungliga listan som @jabla postade häromdagen.
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Haha! Okey! Får styra upp detta lite!

Får be om ursäkt för mitt något slappa engagemang...

Det är Keno vi går efter! (Ni vet det med bollarna, från Gotland)

Dagens utlottning utgår och skall inte räknas. Eventuella protester kan tas i PM till mig.

Nu kör vi utlottning på kenodragninen på lördag! (Osäker på klockslag) vi utgår från den ursprungliga listan som @jabla postade häromdagen.

Screen Shot 2017-04-12 at 23.46.01.png


https://www.svenskaspel.se/keno?flik=dragningen
 

jabla

Sarlacc
Hur många av er vill verkligen ha/behålla klockan om ni vinner den?
Själv är jag skeptisk över att den kommer att få handledstid...

Däremot är jag alltid öppen för @Urkvinnans alster, klockmössan har hustrun adopterat och sytt in till sin storlek. :)
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
All denna negativitet mot klockan, varför? Trevlig sommarklocka som har mer attityd än en klocka från någon låtsas fickknivstillverkare... :rolleyes::cigar:
 
Senast ändrad:

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
IMG_5357.JPG

Och den fick ett sista bad innan den åker vidare. Vi blev aldrig riktiga kompisar. Kanske att den funkat bättre på länk istället för det överdimensionerade gummibandet, men jag ville inte riskera att repa boetten vid ett byte.
Jag är hursomhelst glad över att jag fått tillfälle att ha den en vecka (lite drygt en vecka...) och prova den, för den är onekligen attans fin.
 

Sjobedan

Rolex
Nä vad kul!!!! Tack för alla gratulationer!

Har som sagt varit iväg hela dagen och inte kommit hem förrän nu. Den kommer inte att flippas.

Ser fram emot att få hem den :D
 
Senast ändrad:
Topp