• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround Passaround: Sinn 358

Camo00

Patek
Jag gillar verkligen den här!! Bra val av Passaround-klocka, jag hade nog aldrig vågat testa Sinn annars, men det blir definitivt fler nu...
Länken tyckte jag först inte alls om, pga utseendet, men efter att ha provat den har jag haft den på dygnet runt i fyra dygn... Superlen och bekväm!

DSC_0371.JPG
 

Jonaz

Rolex
Jag gillar verkligen den här!! Bra val av Passaround-klocka, jag hade nog aldrig vågat testa Sinn annars, men det blir definitivt fler nu...
Länken tyckte jag först inte alls om, pga utseendet, men efter att ha provat den har jag haft den på dygnet runt i fyra dygn... Superlen och bekväm!

DSC_0371.JPG


Länken är ju en dealbreaker? Så nice!


iPhone | Tapatalk
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Hej på er!
Det är bara jag, den lyckliga vinnaren som tänkte knyta ihop den här tråden med en paketöppning. :)

Idag kunde jag äntligen ta mig iväg till Hemköp/postkontoret och hämta ut ett paket som överraskade mig och fick tjejen i kassan att ge mig en underlig blick.
2014-03-10%2015.33.24.jpg


Innehållet bjöd också på något oväntat.
2014-03-10%2015.36.24.jpg


Nu till det väntade.
2014-03-10%2015.37.59.jpg


2014-03-10%2015.39.11.jpg


2014-03-10%2015.39.39.jpg


2014-03-10%2015.40.55.jpg


Som avslutning på denna trevliga passaround vill jag rikta ett stort tack till Camo00 för briljant uppstyrning av densamma!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Härligt att se! Slit den med hälsan!! Passarounderna får väl inte säljas?!..;-)
 
D

Deleted member 1154

Guest
Undrar om nån hade problem med datumskiftet, den skiftar dag vid 00.00 men datum för ca 06.00am stämmer detta på denna modellen?
 
Topp