• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround. Victorinox I.N.O.X. Professional Diver. Den Gula

Strindberg

Patek
2-Faktor
Innan den här passarounden började hade jag en del idéer om vad jag ville se om klockan klarade, men jag har fått svar på dessa frågor.
Den sista utmaningen som INOX-en ska få möta och förhoppningsvis fixa är den utmaning som många i samhället sägs utstå, utanförskapet!

Här är en bild sedan igår, då INOX inte fick följa med på konsert:
image.jpeg
 

jabla

Sarlacc
Innan den här passarounden började hade jag en del idéer om vad jag ville se om klockan klarade, men jag har fått svar på dessa frågor.
Den sista utmaningen som INOX-en ska få möta och förhoppningsvis fixa är den utmaning som många i samhället sägs utstå, utanförskapet!

Här är en bild sedan igår, då INOX inte fick följa med på konsert:
image.jpeg
Älskar ditt nytänkande när det gäller tester. :D
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Att ha ett arbete säga minska utanförskapet, men även där kan det vara jobbigt.
Det kan vara att man alltid åker på de sämsta jobben, ingen morsar på morgonen eller bara känslan att man inte hör dit.
image.jpeg

Ingen bryr sig ens om att påpeka om man missat något, en felknäppt knapp eller liknande.
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Så här samma dag som röstningen startar måste jag erkänna något...

Jag och den gule var ute på en promenad en dag.
20160628_194618.jpg


Helt plötsligt från tomma intet dök det upp 2 väldigt stöddiga typer! Den ena började rabla någonting om att den gule har "tagit över alldeles för mycket" samtidigt som den andre sa något om "beater"
20160628_194717.jpg


Vips hade vi blivit omringande! Nu var stämningen väldigt hotfull. Och man började faktiskt bli lite rädd. Vem vet vad dessa typer är kapabla till...
20160628_194734.jpg


Typerna attackerade! Det ända jag minns härifrån är att jag hinner blunda och vända mig bort samtidigt som jag ser hela återupplevas i mörkret. Men det kommer ingen smäll, har jag dött? Är jag och den gule i klockornas himelrike? Sakta öppnar jag mina ögon och får syn på detta....

20160628_195721.jpg

Den gule säger inte mycket, den står bara med ryggen vänd emot sina offer och stirrar tyst mot det tomma intet. Rädd som fan tar jag tag i den lägger ner den i sin låda, möter upp @Strindberg för att överlämna denna sak.
Jag är fortfarnde i chock över händelsen men har äntligen hittat mod till att skriva om vad som igentligen hände i hopp om att ingen kommer till skada av den gule. För tydligen är han en farlig jävel som kan gör sig av sina motståndare i ren Game of thrones stil...
Snälla jag ber er låt mig inte vinna denna best för vem vet vad den kan göra här näst...
Hoppas ni alla får en trevlig sommar för min är redan förstörd av mardrömmar

Hälsningar
Daniel
 
Topp