• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround. Victorinox I.N.O.X. Professional Diver. Den Röda

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
image.jpg

Ingen hardcoreanvändning här inte. Men den funkar fint i hängmattan.
 

Bkapten

Omega
Lite kuriosa som jag inte har sett att någon har "upptäckt" än (kan ha fel), iallafall inte i Röda tråden. Det går att pusha ut förstoringsglaset/glasskyddet ur boettskyddet.
 

tissoter

Audemars
Lite kuriosa som jag inte har sett att någon har "upptäckt" än (kan ha fel), iallafall inte i Röda tråden. Det går att pusha ut förstoringsglaset/glasskyddet ur boettskyddet.
Japp jag upptäckte också det, superlätt att sätta dit igen. Smart funktion då man tekniskt sett skulle kunna byta enbart glasdelen istället för hela ringen och ev välja ett utan förstoring.
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
Japp jag upptäckte också det, superlätt att sätta dit igen. Smart funktion då man tekniskt sett skulle kunna byta enbart glasdelen istället för hela ringen och ev välja ett utan förstoring.
Jag brukar vara en mästare på att pilla isär saker men det här har jag helt missat och jag lyckas inte göra sönder något här ens om jag försöker. Får googla märker jag.
 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Lite kuriosa som jag inte har sett att någon har "upptäckt" än (kan ha fel), iallafall inte i Röda tråden. Det går att pusha ut förstoringsglaset/glasskyddet ur boettskyddet.
Jodå den ramlade ur när jag tog loss skyddet som satt på när den kom levererad. Så den satt väl sådär.
 

jabla

Sarlacc
Älskar dina seriestrippar och som jag skrev i blå tråden:
I kväll får hundra personer repor på sin oförstörbara klocka använd kondom. :D
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
image.jpg

Får väl bjuda på ett mellanskott. Med en dotter med feber som ömsom är piggelin och vill hjälpa till att bygga, ömsom gråter och vill gosa, ömsom är nöjd vid netflix går det inte undan men jag lär nog vara klar till aftondrinken i alla fall.
 

jabla

Sarlacc
image.jpg

Får väl bjuda på ett mellanskott. Med en dotter med feber som ömsom är piggelin och vill hjälpa till att bygga, ömsom gråter och vill gosa, ömsom är nöjd vid netflix går det inte undan men jag lär nog vara klar till aftondrinken i alla fall.
Kämpa på, själv koncentrerar jag mig på aftondrinken eftersom passaround LLD:n inte är en beater men vätsketålig. :D
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
image.jpg

Mer klar än så här blir jag nog inte idag. Maken springer, maten ska lagas och även om det inte går att tro nu men för bara två minuter sen var barnet i bild ett rasande monster som krävde sin röda mössa NU!!!!! Fortsättning följer. Nästa steg blir möblemanget. (Och tak och väggar.)
 
Senast ändrad:

jabla

Sarlacc
image.jpg

Mer klar än så här blir jag nog inte idag. Maken springer, maten ska lagas och även om det inte går att tro nu men för bara två minuter sen var barnet i bild ett rasande monster som krävde sin röda mössa NU!!!!! Fortsättning följer. Nästa steg blir möblemanget.
Blir väl givetvis en bar där också. :)
 
Topp