• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround. Victorinox I.N.O.X. Professional Diver

NickL

KS Explorers Club
2-Faktor
Skål från en annan Victorinox! :)

image.jpeg
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Menar du denna? Riktigt najs, skulle jag lägga mina surt förvärvade slantar på en INOX så hade det nog blivit denna!
Ska bli riktigt kul och intressant att få ha en INOX hemma på prov i en vecka! :)

Exakt. Den är kool. Eftersom man har OCD så blir jag lite störd över att den heter Inox (rostfritt ) och är gjord i titan. :)
 

Pantzar

Omega
Hoppsan..får be om ursäkt..Blev så slagen av klockan att jag missade gränsen...har inte varit medlem så länge;) Får helt enkelt vänta till nästa gång :)
 

Casual Bum

Panerai
2-Faktor
Har totalt tappat bort räkningen. Har kommit till slutsatsen att de blå är paxade. Om det finns någon röding kvar så är jag gärna med. Om det går att ställa sig som reserv på en blå så sign me up :)
 

Foxbolt

Cartier
Friends Of KS
Har totalt tappat bort räkningen. Har kommit till slutsatsen att de blå är paxade. Om det finns någon röding kvar så är jag gärna med. Om det går att ställa sig som reserv på en blå så sign me up :)

Blå och Gul är samtliga tagna så jag sätter upp dig på en Röd med reserv för Blå om någon väljer att hoppa av.

Eftersom jag tror @Pantzar fixar till antal inlägg så finns det därmed EN röd kvar.:)
 

Foxbolt

Cartier
Friends Of KS
Då sammanställer vi :)

Blå: @Freddie L , @Fliegerchronograph , @Ebbot , @EmilW , @Moorflax , @Dr Puh , @MariaE , @thewallin , @Henke303 , @Aarrgghh
Röd: Jag själv , @Glusch , @Eurenius , @Urkvinnan , @toftich , @tissoter , @JaTack , @Pantzar , @Casual Bum
Gul: @xHenke , @Engel , @JagÄrTiden , @jabla , @NickL , @Daniel Cruz Vera , @Strindberg , @Lundgren , @Jonaz , @Jockinho

Hör av er om det är något som knasar beträffande färg.

Fattas en Röding som är välkommen in i gänget. Kommer ingen in så kör vi ändå. Senast onsdag kommer samtliga få ett PM med alla instruktioner och detaljer. Målet är att klockorna är skickade alt. överlämnade till sin förste klämmare senast fredag.
 
Topp