• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Patek Philip; Perfektion Personifierad

Glusch

Cartier
Jag är helt jäkla värdelös på att använda mig av sökfunktionen på forumet, så jag ber om ursäkt om denna video delats förut men snubblade över den och kände att det bara var ett måste att dela med mig av den här. Sen kan man självklart diskutera om man anser klockan snygg eller inte, men hantverket är enligt mig oavset obeskrivbart otroligt. Titta och njut!


edit: mer info om klockan finnes här. Kostar lite över två miljoner dollar. Hodinkee skrev en fin artikel om den också om ni vill gotta er med ännu mer läsning. Hittas här
 

CLT

Rolex
Har varit uppe många gånger tidigare. Men är ett otroligt hantverk, så klippet är absolut värt att se igen!
 

Glusch

Cartier
Har varit uppe många gånger tidigare. Men är ett otroligt hantverk, så klippet är absolut värt att se igen!

Måste verkligen lära mig att använda sökfunktionen här på forumet betydligt bättre. Eller möjligen bara aldrig logga av så det inte finns någon risk att jag missar någon tråd.
 
  • Like
Reactions: CLT

TouchingEvil

Cartier
Jag är helt jäkla värdelös på att använda mig av sökfunktionen på forumet, så jag ber om ursäkt om denna video delats förut men snubblade över den och kände att det bara var ett måste att dela med mig av den här. Sen kan man självklart diskutera om man anser klockan snygg eller inte, men hantverket är enligt mig oavset obeskrivbart otroligt. Titta och njut!




Va faan kostar den där klockan som de gör ?

edit: mer info om klockan finnes här. Kostar lite över två miljoner dollar. Hodinkee skrev en fin artikel om den också om ni vill gotta er med ännu mer läsning. Hittas här
 
Topp