• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Patek Philippe Nautilus 5711/1A-010

FineTime

Cartier
Patek Philippe Nautilus 5711

Tilbehør: Boks og papirer (certifikat) etc.
Årgang: 2011
Stand: 98%

Du finder ikke et brugt eksemplar i flottere stand.

Se flere billeder og ure på http://www.finetime.dk

176.000 SEK / 152.990 DKK

0LJBeSp.jpg

FineTime
www.finetime.dk
Salg, køb og bytte af brugte luksus-ure.
 
D

Deleted member 1265

Guest
Kan man få lite fler bilder? Box, cert samt fler bilder på klockan?
 

FineTime

Cartier
Uret er selvfølgelig ægte.

Certifikatet er i bankboks. Jeg kan maile dig billeder af kasserne og emballagen, hvis du sender mig din mail. Certifikatet kan jeg også maile dig billeder af, når jeg har været i bankboksen efter det.
 
D

Deleted member 1265

Guest
Maila inte, lägg upp grejerna här om allt är så solklart!
 

FineTime

Cartier
Jeg tager normalt ikke billeder af tilbehøret til de ure vi har til salg, men kan gøre det, hvis man er seriøst interesseret i et ur og beder pænt om det.

Du er velkommen til at ringe eller kontakte mig pr. mail. Du også er velkommen til komme forbi og se uret og evt. få det verificeret hos en Patek Philippe forhandler.
 
Topp