• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Patek sjukan!!

Målarn

The Steak
Ni bara måste hålla med mig att denna Patek är så Grymt Vacker :D
Fick klämma på den idag hos Rob Engström (Tackar för det) !!



Sen hitta jag nåt heeelt annat som jag fastna för Väldigt Mycket också!!
Och det sjuka är att det inte ens är en Guldklocka.....

Vad tycker Ni om den blåtavlade Yachtmastern??





Bonusbild från mini GTGn som blev av efter att Spencer plötsligt dök upp hos Rob E. !!

 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Jag tycker allvarligt YM:n är snyggare än PP:n. PP:n är så rörig så man blir snurrig. Less is more och hela det där
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Pateken sitter som gjuten på dig men ska jag vara ärlig fick jag mer wow-känsla av din GMT. ;)
 

Charles_

Rolex
16628-rolex-yachtmaster-pk-bl-g-j.jpg

:rolleyes::p
 
Tyvärr, måste säga att Pateken inte är i närheten av din GMT, den är för rörig för min smak, YM är riktigt fin och jag skulle kunna tänka mig en själv!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
YM är grym. Tavlan påminner lite om min 16613.

Hade nog hellre valt en PP 5711.

YM II måste väl vara din påse chips Målarn?
 
  • Like
Reactions: ZQT

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
YM med blå tavla är faktiskt riktigt mysig! Mkt roligare design än den vanliga - den är så "mkt silver" att allt flyter ihop. Guld YM är lite vulgo, speciellt med diamanter, blir klocka á la rysk gangster...

Den vanliga PP Nautilus (utom en massa komplikationer) är cleanare och att föredra.

Mellan de två modellerna är nog du mer YM än PP, Målarn
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Jag tycker du ska fortsätta köra Rolex, du är ju en sann Rolexkille... Sky Dweller i gult guldkänns klockrent för dig :) - om du nu ska låta guldhulken gå vidare .
 

paradis

Audemars
YM vacker...men gillar den i gult guld,super vacker,en kompis har den med blå tavla ock blå ring.Titta på en sådan...........
 
Topp