• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paul Duggan - handlare

M.M

Cartier
Hej!
Är det någon som handlat/har erfarenhet av Paul Duggan?
Har efter många års negligering börjat snegla åt Rolex och i synnerhet på Sea Dwellern. Hittade några (mer el mindre polerade?) hos nämnda handlare och behöver hjälp/tips på om deras klockor är bra köpobjekt. Med moms och andra påslag blir det kanske att vänta in köp tills man åker över nästa gång, eller helt enkelt vänta in något ex här på forumet. All hjälp är behövlig!

http://pduggan.com

Ny på K.S och har jag postat i fel forum så får admin radera/flytta efter eget behag.
/M.M
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Inte handlat av honom, men han har varit med sedan Dackefejden....men sök på vrf eller trf så bör du få referenser......
 
  • Like
Reactions: M.M

M.M

Cartier
Inte handlat av honom, men han har varit med sedan Dackefejden....men sök på vrf eller trf så bör du få referenser......

Ska kolla upp ref på dessa forum, får göra min hemläxa och sätta mig in i rolex värld av siffror och referenser. Duggan verkar ha funnits ett tag (-86) och det kanske betyder något. Tack för info!
 

M.M

Cartier

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Tokräv låter lurigt men jag läser det som att de är gamla in gamet och har "the goods to sell"! Får googla vidare för att hitta rätt modell och säljare (har inte alls bestämt om det blir vintage eller modernare variant i slutändan). Tack för hjälpen!


Exakt, deal with confidence som man säger, bara tuta och köra i princip!
 
  • Like
Reactions: M.M
Topp