Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Paul Duggan - handlare

Diskussion i 'Vintage' startad av M.M, 10 februari 2014.

1. M.M
    Trådstartare

M.M Friends of KS

Hej!
    Är det någon som handlat/har erfarenhet av Paul Duggan?
    Har efter många års negligering börjat snegla åt Rolex och i synnerhet på Sea Dwellern. Hittade några (mer el mindre polerade?) hos nämnda handlare och behöver hjälp/tips på om deras klockor är bra köpobjekt. Med moms och andra påslag blir det kanske att vänta in köp tills man åker över nästa gång, eller helt enkelt vänta in något ex här på forumet. All hjälp är behövlig!

http://pduggan.com

Ny på K.S och har jag postat i fel forum så får admin radera/flytta efter eget behag.
    /M.M

2. Davvan

Davvan My Kung Fu is stronger than yours!

Från:
    Fettefleur......
    Inte handlat av honom, men han har varit med sedan Dackefejden....men sök på vrf eller trf så bör du få referenser......

M.M gillar detta.
  3. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    M.M gillar detta.
  4. M.M
    Trådstartare

M.M Friends of KS

Ska kolla upp ref på dessa forum, får göra min hemläxa och sätta mig in i rolex värld av siffror och referenser. Duggan verkar ha funnits ett tag (-86) och det kanske betyder något. Tack för info!

5. M.M
    Trådstartare

M.M Friends of KS

Tokräv låter lurigt men jag läser det som att de är gamla in gamet och har "the goods to sell"! Får googla vidare för att hitta rätt modell och säljare (har inte alls bestämt om det blir vintage eller modernare variant i slutändan). Tack för hjälpen!

Aquaracer2 gillar detta.
  6. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården

Exakt, deal with confidence som man säger, bara tuta och köra i princip!

M.M gillar detta.