• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

paypal fråga, invoice

falten

Cartier
Om man tex på Ebay fyller i att man accepterar paypal som betalmetod och sen får frågor från ev köpare om man accepterar paypal invoice,
vad menas med detta? Är det ett annorlunda sätt att betala från det man vanligtvis gör med paypal genom ebay?
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Om man tex på Ebay fyller i att man accepterar paypal som betalmetod och sen får frågor från ev köpare om man accepterar paypal invoice,
vad menas med detta? Är det ett annorlunda sätt att betala från det man vanligtvis gör med paypal genom ebay?
Jag tror det innebär att de skickar en betalningsförmågan direkt till din PP istället för att gå via eBay. Troligen för att slippa nån avgift som eBay lägger på.
 

falten

Cartier
Jag tror det innebär att de skickar en betalningsförmågan direkt till din PP istället för att gå via eBay. Troligen för att slippa nån avgift som eBay lägger på.

Ok, men köparen får stå för paypals påslag antar jag ? Eller blir det per automatik att jag får betala massa extra påslag istället ?
 
Topp