• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes Pepsi-bezel till Rolex 16700

Roxen

Cartier
Likt rubriken lyder är jag intresserad av en Pepsi-bezel till min Rolex GMT 16700, och ser gärna att det är en oblekt sådan. Uppskattar även lite info om nypris inkl. montering på exempelvis Rob E, vilket jag förmodar att många har erfarenhet av.

Väl mött! :)

Benjmain.
 

jabla

Sarlacc
Fick betala 1000:- med montering (gick ej att köpa löst) hos Carlssons ur i Helsingborg för två år sedan. Tror det låg i den högre delen av prisskalan hos auktoriserade återförsäljare.
 
Topp