• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pepsi bezel

Ur-sinnig

Breitling
Hejsan, jag funderar på att köpa en klocka men skulle även vilja köpa till ett pepsi bezel (50% röd 50% blå). Det som skapar problematik är att jag inte känner till någon sida som säljer det. länka på tack!;)
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Tror gripenbro har en inne, annars är det bara att gå till en AD. Köpte min på Nymans i stockholm. Men det borde finnas hos Rob E också.
 

CLT

Rolex
TS skriver ju inte riktigt vad för klocka han vill köpa.. Är det en Rolex GMT du vill köpa? Varför inte köpa den på pepsi direkt?
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Ska du ha en 50-50 bezel i den prisklassen får du nog kolla på Invictas subkopior. Skittrista i min bok. Kvaliteten kan jag inte uttala mig om.
Köp Pepsi-makon eller en seiko.
 

_jonte

Patek
Seiko skx009 känns som ett kul alternativ. 1271 kr på watchhubs, nästan gratis ju.
http://www.watchhubs.net/diver-s-wa...9k2-skx009.html?search_query=skx009&results=3

24603d1239729616-die-sommeruhr-seiko-pepsi-mit-jubileeband-skx009-strip29.jpg
 
Topp