• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pepsi till 116710LN?

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Insert till GmtC är ju svart som bekant, min undran är om någon vet om det går att få pepsi till den?
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Finns väl inget Pepsi-inlägg som passar en GMT C i stål, utan bara till vitguldaren 116719.
 

marlun

Rolex
Har hört att anledningen till att pepsi bara finns till vitguldaren är att det är betydligt dyrare att framställa den röda färgen i keramik

Edit: Läste fel, trodde ts undrade varför det inte finns en 6-siffrig pepsi i stål.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Har hört att anledningen till att pepsi bara finns till vitguldaren är att det är betydligt dyrare att framställa den röda färgen i keramik

Edit: Läste fel, trodde ts undrade varför det inte finns en 6-siffrig pepsi i stål.
Nä, jag undrade om det går att få ett pepsi insert, men din förklaring är helt rimlig :)
 

poormans

Rolex
allt går ju att köpa bara man är beredd att betala, jag har sett några 116619 tavlor till salu men de har varit ganska dyra typ 1500 euro
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Du får klippa en 116719. Sen kan du variera själv... Bra med en backup om stålisen strular...

Det borde inte vara så svårt att de bara finns till WG. Men vad ver jag om keramiska inlägg.
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Screenshot_2016-06-18-16-25-01.png
 
Topp