• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Perfekt balans den 11:e kl 11:11

P

Philippe Stern

Guest
Tyck vad ni vill om Steinhart, men jag tycker urtavlan är i stort sett perfekt i harmoni och balans. Samt att man ser alla siffror, utom 12 så klart. Här är "kopian" bättre än originalet IWC. Stör mig på att IWC har sin lilla logo i sekundvisarens räfflade tavla. Inte okej. Supderdundermiss.

IMG_20150311_111129.jpg
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
Tyck vad ni vill om Steinhart, men jag tycker urtavlan är i stort sett perfekt i harmoni och balans. Samt att man ser alla siffror, utom 12 så klart. Här är "kopian" bättre än originalet IWC. Stör mig på att IWC har sin lilla logo i sekundvisarens räfflade tavla. Inte okej. Supderdundermiss.

IMG_20150311_111129.jpg

47 mm? Wristshot ffs.
 
P

Philippe Stern

Guest
Vad sägs om att ändra ditt inlägg till ngt mer nyanserat? Oavsett om du glömde en smiley för att lätta upp din kommentar så är den opassande.

Varför är du grinig ? Varför är den opassande? Är det något fel i att vara gay? Du har ju själv en gayperson som avatar? Är det opassande?
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Ett stort NEJ från mitt håll, men smaken är som baken... Jag vill inte vara den som är den. Men Phillippe Stern du är nog den som jag stör mig mest på här på KS. Att skriva någon dryg kommentar ibland kan jag förstå då alla kan ha en dålig dag, men att bete sig som dig och klaga på folk varje dag i en ny tråd förstår jag inte..! Du måste ha ett dåligt liv? Aja ha en fortsatt trevlig kväll :) (sorry för dålig meningsuppbyggnad. Där fick du en sak mindre att klaga på)
 
P

Philippe Stern

Guest
Ett stort NEJ från mitt håll, men smaken är som baken... Jag vill inte vara den som är den. Men Phillippe Stern du är nog den som jag stör mig mest på här på KS. Att skriva någon dryg kommentar ibland kan jag förstå då alla kan ha en dålig dag, men att bete sig som dig och klaga på folk varje dag i en ny tråd förstår jag inte..! Du måste ha ett dåligt liv? Aja ha en fortsatt trevlig kväll :) (sorry för dålig meningsuppbyggnad. Där fick du en sak mindre att klaga på)
:heart:
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Varför är du grinig ? Varför är den opassande? Är det något fel i att vara gay? Du har ju själv en gayperson som avatar? Är det opassande?

Trollar du bara, eller känner du att det är ditt kall att vara otrevlig mot allt och alla?
Ta dina mediciner och andas i en påse så ska du se att det känns lite bättre.

Krya på dig!
 
Topp