• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Perfekt balans den 11:e kl 11:11

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Philippe.. Du är ofta inblandat i konflikter.. Skriver provocerade trådar och inlägg som den här tråden...
Skapar kaos, och uppmuntrar folk att ignorera dig eller låsa trådar... Det här är ett klockforum där vi delar våra intresse med varandra, och inte nån Flashback... Du skadar bara dig själv genom att bete dig så här.. Blir svårt för dig att komma på t.ex GTG, lära känna nya vänner.. Köpa och sälja klockor t.ex... Försök och lägga av med detta beteende .. Börjar bli ledsamt...

Jag tänker inte trycka på din avatar och ignorera dig! Du förtjänar vara här precis som alla andra...
 
P

Philippe Stern

Guest
Philippe.. Du är ofta inblandat i konflikter.. Skriver provocerade trådar och inlägg som den här tråden...
Skapar kaos, och uppmuntrar folk att ignorera dig eller låsa trådar... Det här är ett klockforum där vi delar våra intresse med varandra, och inte nån Flashback... Du skadar bara dig själv genom att bete dig så här.. Blir svårt för dig att komma på t.ex GTG, lära känna nya vänner.. Köpa och sälja klockor t.ex... Försök och lägga av med detta beteende .. Börjar bli ledsamt...

Jag tänker inte trycka på din avatar och ignorera dig! Du förtjänar vara här precis som alla andra...

Vad är provocerande med denna tråd? Jag har mig veterligen aldrig bett om någon tråd ska låsas. Varför blir det svårt att komma in på GTG? Finns Alex Schulman eller är han bara en karraktär? Är Alex Philippe?
 

osverigeo

Panerai
2-Faktor
Philippe.. Du är ofta inblandat i konflikter.. Skriver provocerade trådar och inlägg som den här tråden...
Skapar kaos, och uppmuntrar folk att ignorera dig eller låsa trådar... Det här är ett klockforum där vi delar våra intresse med varandra, och inte nån Flashback... Du skadar bara dig själv genom att bete dig så här.. Blir svårt för dig att komma på t.ex GTG, lära känna nya vänner.. Köpa och sälja klockor t.ex... Försök och lägga av med detta beteende .. Börjar bli ledsamt...

Jag tänker inte trycka på din avatar och ignorera dig! Du förtjänar vara här precis som alla andra...
Håller helt klart med.
 

Khoma

Cartier
2-Faktor
Gulligt att du söker på mig och sitter och läser mina gamla inlägg. Ett klart tecken på idoldyrkan. Kul.
Ännu mer gulligt att idioter bumbar 1 år + gamla trådar för att få upp sin post count.
Stör man sig på @Philippe Stern så har man förmodligen inte något bra liv / är politiskt korrekt ut i fingertopparna... Killen är ju kung på KS även under sina sämre dagar.
 
P

Philippe Stern

Guest
Ännu mer gulligt att idioter bumbar 1 år + gamla trådar för att få upp sin post count.
Stör man sig på @Philippe Stern så har man förmodligen inte något bra liv / är politiskt korrekt ut i fingertopparna... Killen är ju kung på KS även under sina sämre dagar.
Tack. @osverigeo blev lite putt när jag diskuterade lite med honom. Nu sitter han och läser mina gamla inlägg. Bl a Fartkamera samt The best of Fantomen. Kan du tipsa honom om några bra inlägg. Rätt nöjd själv med min Julfestvideo.
 

Khoma

Cartier
2-Faktor
Tack. @osverigeo blev lite putt när jag diskuterade lite med honom. Nu sitter han och läser mina gamla inlägg. Bl a Fartkamera samt The best of Fantomen. Kan du tipsa honom om några bra inlägg. Rätt nöjd själv med min Julfestvideo.
Skit i den videon. Majoriteten av dina inlägg håller hög klass och är alltid underhållande.
Förstår man inte geniet så är man tappad.
 
Topp