• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Perfekt duo!

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
IMG_20161015_170133.jpg
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Duger... Vilken är egentligen bäst? Gillar boetten på första generationen men tavlan mer på tredje? Eller hur var det nu med generationerna... Första generationens tavla är däremot heeeelt ok.
1st exec big subs
2nd exec min
3rd exec gummos (kan ha tavlan 2nd exec tavla o visare men om ja förstått det rätt ska den ha T swiss)
Måste säga att jag gillar 3rd exec tavlorna mer än 2nd exec. som vardagsklockor då de är estetiskt mer tilltalande.
Min 2446 ska tydligen vara en väldigt "important" heuer enligt 2 av de största heuernissarna..
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
1st exec big subs
2nd exec min
3rd exec gummos (kan ha tavlan 2nd exec tavla o visare men om ja förstått det rätt ska den ha T swiss)
Måste säga att jag gillar 3rd exec tavlorna mer än 2nd exec. som vardagsklockor då de är estetiskt mer tilltalande.
Min 2446 ska tydligen vara en väldigt "important" heuer enligt 2 av de största heuernissarna..
Precis, då var jag inte ute och cyklade! Vad är så betydelsefullt med din 2446a?
 
Topp