Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Säljes Perlonband 18/20/22mm (NYHET Nya färger! Stl 22mm och även 22mm premiumspännen)

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Josef B, 1 december 2014.

1. *Kika gärna in på min hemsida för bättre översikt och fler storlekar!*

Perlonbanden är av vävd nylonmaterial, slitstarka och tåliga. Banden är 20mm breda, 26,5cm långa och rundad lås i stål.
    Referenser hittar ni här.

PRISER:
    Perlonband 20mm - 90kr/st (KS medlemspris)
    + frakt 10kr (Fri frakt vid köp av två band)

Erbjudande:
    2st för 150kr, inkl fri frakt.
    10 färger i samma storlek för 700kr, inkl fri frakt.

Vid köp av 3 stycken band (Nato, Premium, Zulu eller perlon) så får man ett bandbytarverktyg modell 30 utan extra kostnad.

Premiumspänne
    Nu har jag även premiumspänne. De är och känns mer gedigna än standardlåsen som kommer med perlonbanden. De finns i färgerna svart, stål, guld och roseguld. Jag vill slå ett extra slag för den svarta, riktigt fin finish. Väldigt lätt att byta.
    Finns i 20 och 22mm.
    Obs! Säljes separat tillsammans med band.
    20mm = 25 kr/st
    22mm = 30 kr/st

Marinblå #P03
    P 03.jpg

Röd #P04
    P04.jpg

Svart #P05
    P05 standard.jpg

Vinröd #P07
    (Aningen mörkare nyans irl)
    P07.jpg

Grön #10
    Finns även i 18mm.
    P10.jpg

Sand #P012
    P12.jpg

Mörkbrun #P016
    P15.jpg

Blå #P17
    P17.jpg

Mörkgrå #P19
    P19.jpg

Ljusgrå #P26
    P26.jpg

Orange #P28

P28.jpg

#P06 rosa
    P06.jpg
    #P18 gul
    OBS! På grund av leverantörsmiss så finns gul endast i 20mm.
    P18.jpg

#P20 khakigrön (militärgrön)
    P20.jpg

[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

Returpolicy:
    Jag erbjuder full retur om objektet inte är som beskrivits. Vid retur ska varan/varorna självklart vara oanvänd och plomberad. Returfrakt och emballage betalas av köparen.
    Jag ansvarar inte för Postens slarv.

Senast ändrad: 14 oktober 2016
    Seikosthlm, Stroboman, willbur och 8 andra gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps