• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Perpetual Regulator R-01/02

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Har haft en kronograf som jag trivdes med. Trevlig klocka men kvaliteten/känslan var så där. Du får mycket klocka för dina slantar. Hade tyvärr en reklamation som de bemötte på bästa möjliga sätt, superbra skött från deras sida.
 
OK, med känslan, menar du att den kändes billig eller?

Ser att de redan sålt av de resterande 150 exemplaren på R-01! Gick fort.
 

WatchIT

Panerai
Har haft en kronograf som jag trivdes med. Trevlig klocka men kvaliteten/känslan var så där. Du får mycket klocka för dina slantar. Hade tyvärr en reklamation som de bemötte på bästa möjliga sätt, superbra skött från deras sida.
...och jag har din gamla kvar @Andy7750 plus ett par till (2 av dom första Regulator modellen) från Alex som han heter. Mycket bra tid för pengarna...

Tyvärr så får dom inte mycket handledstid (skaffa aldrig en Explorer 1)...;)
 

WatchIT

Panerai
Vet du @Andy7750....det var märkligt nog den klockan som tog mig till KS!!! Jag upptäckte Perpetual och Alex via en kompis runt 2007 och vi skrev en mail till Alex och fick köpa lite provklockor ur hans dåvarande kollektion. Därför har jag idag 2 Regulator och en som hette BD24 tror jag. Blev lite nyfiken för 2 år sen på Alex och hur det gått och började scanna lite efter Chronograph modellen jag visste Alex hade och vips så fann jag din klocka på Klocksnack.

Alltså är det ditt och bara ditt fel att jag hittade hit och det vill jag verkligen passa på att tacka dig för :D
 

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Vet du @Andy7750....det var märkligt nog den klockan som tog mig till KS!!! Jag upptäckte Perpetual och Alex via en kompis runt 2007 och vi skrev en mail till Alex och fick köpa lite provklockor ur hans dåvarande kollektion. Därför har jag idag 2 Regulator och en som hette BD24 tror jag. Blev lite nyfiken för 2 år sen på Alex och hur det gått och började scanna lite efter Chronograph modellen jag visste Alex hade och vips så fann jag din klocka på Klocksnack.

Alltså är det ditt och bara ditt fel att jag hittade hit och det vill jag verkligen passa på att tacka dig för :D

Haha skönt skrivet, beklagar att jag drog ner dig i träsket men som sagt det är ett ganska skönt träsk :)
 
Topp