Laddar...
Klockor och Urmakeri hos Klockmaster-Stockholm

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Perpetual watch

Diskussion i 'Kobra Kai' startad av Equilibrium, 7 augusti 2016.

1. Equilibrium
    Trådstartare

Equilibrium Friends of KS

Från:
    Island
  2. WatchIT

WatchIT Friends of KS

Absolut...jag har 4 st (2 gamla Regulator, en BD-24 samt en chrono C-01).

3. Equilibrium
    Trådstartare

Från:
    Island
    Hade du kontakt med dem först, eller beställde du bara ?

4. WatchIT

WatchIT Friends of KS

Lång historia! Jag hade mycket kontakt med Alex som äger Perpetual för 10 år sedan då jag och en kamrat funderade på sälja hans klockor i Sverige. Det blev aldrig så för min kamrat visade sig vara väldigt oseriös men det mynnade ut i 6 st Perpetual klockor som mest. Den Chrono jag har köpte jag av en KS medlem för 2 år sen då jag visste att Alex är riktigt seriös och har mycket bra klockor för pengarna.

Så jag har aldrig köpt något via hemsidan (bara via direktkontakt) men skulle inte tveka en sekund på att köpa via hemsidan! Alex är bra, mycket speciell men väldigt seriös som sagt.

5. Andy7750

Andy7750 Präst

Från:
    Kungälv
    Köpt av dem, inga problem. Hade ett serviceärende också som de löste snyggt och snabbt.

6. WatchIT

WatchIT Friends of KS

....och jag köpte av dig, inga problem och väldigt lite handledstid :D

Andy7750 gillar detta.
  7. Anders Forsberg

Anders Forsberg Borgare

Från:
    Malmö
    Inte så dumma klockor faktiskt, och definitivt inte så dumma priser.
    Lite synd att webbsidan ser ut som den gör, och att det inte är lite högre kvalitet på deras foton.
    Tänker att det avskräcker en hel del kunder.

...fast det kanske är tur, för annars kanske det varit betydligt fler "Sold out" på sidan. :D

8. Equilibrium
    Trådstartare

Från:
    Island
    Det verkar som man bör kika in dit med jämna mellanrum för att se vad man kan beställa just då ?