• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Perpetual watch

WatchIT

Panerai
Hade du kontakt med dem först, eller beställde du bara ?
Lång historia! Jag hade mycket kontakt med Alex som äger Perpetual för 10 år sedan då jag och en kamrat funderade på sälja hans klockor i Sverige. Det blev aldrig så för min kamrat visade sig vara väldigt oseriös men det mynnade ut i 6 st Perpetual klockor som mest. Den Chrono jag har köpte jag av en KS medlem för 2 år sen då jag visste att Alex är riktigt seriös och har mycket bra klockor för pengarna.

Så jag har aldrig köpt något via hemsidan (bara via direktkontakt) men skulle inte tveka en sekund på att köpa via hemsidan! Alex är bra, mycket speciell men väldigt seriös som sagt.
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Inte så dumma klockor faktiskt, och definitivt inte så dumma priser.
Lite synd att webbsidan ser ut som den gör, och att det inte är lite högre kvalitet på deras foton.
Tänker att det avskräcker en hel del kunder.

...fast det kanske är tur, för annars kanske det varit betydligt fler "Sold out" på sidan. :D
 
Hoppas det är okej att jag bumpar tråden!

http://www.perpetual-watch.com
Såg att de öppnat upp för beställningar på deras Power Reserve serie PR-03 och PR-04.
Har själv en R-01 sen tidigare och är sjukt nöjd med den, tycker den är skitfin (och går väldigt bra!). Den får mycket handledstid.
r01-6.jpg


Har nu även lagt in en beställning på en PR-04, med mörkgrå tavla och röd mån-datumvisare!
PR-04_i_.JPG

Man betalar $100USD nu och $100USD till sen när det är dags att skicka den (nångång i maj blev det för min del).
Mycket klocka för pengarna.
 
Topp