Laddar...
Delicate Vintage Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Persol Bonanza!

Diskussion i 'Lifestyle Köp & Sälj' startad av sveol, 24 juli 2016.

1. sveol
    Trådstartare

sveol Borgare

Från:
    Solna
    Hej,
    Lägger ut en trevare. Vill egentligen behålla dem, men de passar mig helt enkelt inte.
    Dvs jag förbehåller mig rätten att ångra mig samt att inte svara på skambud. :)

Finns i Solna för F2F. Kan skicka, lägg på en hundring. Ingen retur vid f2f. Retur enligt ö.k ifall de skall skickas.

1. Persol 649 i färgen 938/81. Storlek 52/20/135. Polariserade glas.
    Snygga som attan. Kommer med fodral och cert. Köpta på NK Details. Nypris ca 2500kr. Inga skador.
    Mitt pris: 1000kr, prutat och klart.
    SÅLDA!!

2. Persol 714 i färgen 24/57. Storlek 54/21/140. Polariserade glas.
    Den vikbara modellen. Ca 2 veckor gamla (byttes ut på garanti då mitt första par var trasigt). Fullset. 2 års garanti. Nypris ca 2500kr. Inga skador.
    Mitt pris: 1200kr, prutat och klart.
    Sålda!!

Tips. Om ni inte vill ha/behöver polariserat glas (varför man inte vill det överstiger mitt förstånd dock), så finns de att hämta på blocket för ca 900-1100kr.

Tack för titten!

Senast ändrad: 24 juli 2016
    Zacke gillar detta.