• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Petters SS UTC Extreme II säljs till förmån för Musikhjälpen

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Han/hon la sig kanske över sin gräns, men det höll inte hela vägen ;)
Men sen kom nån annan som satte ribban högre ;) :)

Jag menar bara att det är dålig taktik att lägga ett bud strax under jämna tal, bättre att lägga över. Nu satte tvåan 39.999kr hade hen lagt strax över 40 kkr hade det säkert räckt hela vägen. Men vi ska inte strö salt i såren om alxgrepe är här och läser utan som vi redan sagt grattar vi vinnaren och Musikhjälpen.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Jag menar bara att det är dålig taktik att lägga ett bud strax under jämna tal, bättre att lägga över. Nu satte tvåan 39.999kr hade hen lagt strax över 40 kkr hade det säkert räckt hela vägen. Men vi ska inte strö salt i såren om alxgrepe är här och läser utan som vi redan sagt grattar vi vinnaren och Musikhjälpen.

Ja det är rätt ovanligt att någon lägger 39 999 och nästa 40 000 kr. Hade det inte varit välgörenhet hade jag varit misstänksam.
 

Cecilia Fors

Breitling
Grattis Cecilia Fors !
Du får langa upp bilder sen när den landar i brevlådan! :cigar:
image.jpg

Glad som en speleman!!
 
Topp