• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pimpig guldseiko

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Guld? Njae, men denna är väl helrätt på en hallick?

etu3upeq.jpg

,
pasahe9u.jpg
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Cool! Gillar tavelfärgen och bandhornen!

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Ska putsa upp den lite och köra länken i ultraljudstvätten! Antar att det ser ut som skit med nåt annat än originallänken?

Det häftiga är att den går helt suveränt. Bar den igår fram till lunch, därefter låg den i min väska. Plockade fram den i morse och den går fortfarande och håller t o m tiden :)
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Scaramanga skrev:
Guld? Njae, men denna är väl helrätt på en hallick?
Sweet Lord, du har skönt flyt nu Mr Scaramanga! :) Den där var visst hur porrig som helst och originallänken sitter perfekt, kanske inte världens snyggaste länk men helrätt till den där "saken"...:)
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Ariste skrev:
Sweet Lord, du har skönt flyt nu Mr Scaramanga! :) Den där var visst hur porrig som helst och originallänken sitter perfekt, kanske inte världens snyggaste länk men helrätt till den där "saken"...:)

Haha, skönt flyt, javisst! Den här spontanköpte jag mest för att den var så porrig :)

Länken är hemsk men passar som du säger bra in i helheten. Fick plocka en sektion så blev det bra.

2 nya denna vecka och more to come :) Vintage i parti och minut med en budget jag inte trodde fanns, märkligt hur det kan gå!
 
Topp