• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pimpin Endurance

calzone

Vacheron
Nå vad tycks ?

uzumy9aq.jpg
ydygame4.jpg
 

frere

Audemars
2-Faktor
Ja, man ska inte bita den hand som föder en... Har förstås ingenting emot rökare, ni är ju som sagt mina stammisar.;)

Klockan din vill likna var en snygg accessoar både under vietnamkriget och idag...ciggen är det dessvärre inte...
 

calzone

Vacheron
Ja, man ska inte bita den hand som föder en... Har förstås ingenting emot rökare, ni är ju som sagt mina stammisar.;)

Klockan din vill likna var en snygg accessoar både under vietnamkriget och idag...ciggen är det dessvärre inte...

Dom rökte nog betydligt starkare saker under Vietnamkriget :p
 

calzone

Vacheron
Skulle va kul att få fram lite information om Endurance hittar inget på google ens...Om någon har mer information vore det trevligt men att den är så sällsynt gör den bara mer unik :D
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Kan någon berätta mer om den? Jag ser bara avkomman av en submariner och en seiko skx009 just nu, och den ligger i respirator då det är en Quartz.
 
Topp