• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pizza time - TÄVLING

Minuteman

Rolex
Efterssom det har blivit min tur att "namnge en pizza", och jag dessutom hittils inte har haft någon tävling på KS tänkte jag att det nu är dags. :)

Tävlingen går helt enkelt ut på att gissa mina top 5 favoritpizzaingredienser.
Deg, ost och tomatsås får ses som självskrivna, så 5 ingredienser utöver detta. Inte nödvändigtvis i kombination med varandra.

Först med flest antal rätt vinner. Tävlingen avslutas 22:00 ikväll.

Priset till vinnaren blir ett valfritt klockband av de mörkbruna med vit tråd, som jag fixat i dessa trådar:
http://www.klocksnack.se/threads/fick-lite-blodad-tand.22273/
http://www.klocksnack.se/threads/ytbehandla-läder.22959/
 

Apansson

Torpare
Skinka, ananas, banan, curry. Sen kommer jag inte på en femte för det behövs endast de där 4! :D

Stort grattis till pizzanamngivningen, jag hoppas att någon som har större användning än jag för vinsten står som segrare i afton.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis till pizza utnämningen!

Rätt svar ska vara: gorgonzola, bacon, färska tomater, fläskfilé och lök :D!
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Kul tävling! :)

Helt galet att fler och fler medlemmar börjar komma upp i så många inlägg. När vi la till titlarna i början så kändes de onåbara för de flesta.
Vi får kanske ta och se genom de där automatiska titlarna någon dag. :p
 

Minuteman

Rolex
Nu börjar det dra ihop sig. Pizzan är i ugnen :)
uploadfromtaptalk1398623141773.jpg
 

Kniven

Cartier
Lärde mig en gång att det man själv tycker om finns det också andra som tycker om. Så här kommer mina favoriter tillika min gissning. Salami, kapris, oliver, lök, parmaskinka.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
jag ändrar mitt förslag till

Salami, lök, paprika, mozzarella och bea-sås...

Om det nu är möjligt att ändra sig :)
 

frere

Audemars
2-Faktor
Mycket kött i tråden. Kontrar med en favorit:

Bakpotatis i tunna skivor, creme fraiche, en näve hackade örter, olivolja, flingsalt. (ingen ost, ingen tomat)
 

Minuteman

Rolex
Kan meddela att den dom leder så här långt har bara två rätt (om ja räknat rätt :) )
Dock finns alla ingredienser nämda i tråden.
Gäller bara att få ihop dem...

20 minuter kvar!
 
Topp